Gå til innhold

Fashens Prosjekt-Almera (Norges feteste almera?) ny og bedre tråd

Ranger emnet

Fashen

Anbefalte innlegg

Én ting lurer jeg riktignok på. Siden du har gjort såpass mye med bilen går jeg ut ifra at det er en bevisst handling fra din side å la være, og at det ikke er noe du bare har "glemt"...men soting av rutene? Hvorfor ikke?

Quoter meg selv her siden jeg ikke kan se at du har svart...

Og en ting til, det så ikke altfor lurt ut med en potte som stikker synlig lenger ut enn den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 375
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

pågangsmot har du...

MEN:

- Gjør noe med den bakenden, den er rett og slett uhhmmwhat?

- Bilen er jo skjev, eller det er glipper overalt! se på f.eks panseret, du har ei glippe på 2 cm mot høyre forskjerm, og normalt på venstre.

- Bakluka er skjev.

- Støtfangeren bak er skjev.

- Og den breddinga var unnskyld: men noe av det styggeste jeg har sett???? Hva i all verden er det du har gjort her? hjula stikker jo 15 cm INN i hjulhusa?? HOSTHARK.

Grillen din går ikke igjenn noen steder. lakker den i bilens farge, eller sett i papp.

For mere jeg ser på bilen, jo rarere blir den..! ser du ikke dette selv eller? speila å har jo DIGRE glipp. Man kan SE INN imellom høyre forskjerm og dør.

Du har også unormal HØY harryfaktor innvendig. Og hvilken fargeblind mann har trekt opp de forseta??

Men du skal ha det at du legger mye Work i bilen, men jeg gir den slakt. :biker

Joda han har mye å rette på men alt kan ikke skje med en gang. det som er kjedelig med en nissan almera er at det finnet jo ikke en dritt styling til den noen steder da må du bruke det man har. intriøret har han jo så vidt startet på... vi få se da vettu... greit å komme med kritikk. bare det som er kjedelig er at ting koster penger. men men godt at du legger merke til ting så har han noe å fikle med. btw liker den org grillen bedre dytte ut de greiele på langs og sett inn gitter... skjønner sikkert hva jeg mener:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det jeg gjorde aller først da. kappet ut orig grillen og gitret den. men den grillen passer ikke med nye lyktene. derfor ble det slikt. syntes også det gir bilen et litt

"eksklusivt" preg forfra. og angående eksosen. den blir fet nå. hihi helt annen type.

og interiør kommer det og etterhvert.

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det jeg gjorde aller først da. kappet ut orig grillen og gitret den. men den grillen passer ikke med nye lyktene. derfor ble det slikt. syntes også det gir bilen et litt

"eksklusivt" preg forfra. og angående eksosen. den blir fet nå. hihi helt annen type.

og interiør kommer det og etterhvert.

TTT vettu;) hehe gleder meg til å se... får se hvordan det blir... får se om jeg fikser noe turbokit til deg da:) håper på svar i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har selv en almera hjemme i gården (ikke min though) og jeg må virkelig si at dette imponerer. Du har fått mye ut av denne ellers trauste bestefar-bilen. Om ikke folk liker stylinga, breddinga etc. får være de sin sak. smaken er som baken, noen ganger delt inn i litt for mange lag.

Må bare si keep up the good work. Gleder meg til å se når du får trekt om forsetene. hehe de japsene som har laga de må ha vært blinde. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja forresten ... står det en hissige 1.4l på ustyrlige 86 marsvin i denne?

føler kanskje en pulsar/sunny GTI-R motor er på sin plass? hehe :)

der sa du det ;) sunny gti-r motor hadde vært smooth i den tror jeg.... eller hva bjørnar ;)

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aight. vi får se hva pengene strekker til sier ifra isåfall jeg vettu. ;)

ja forseter skal enten røskes ut eller trekkes om. orginalt blir det veffal ikke :P

og ja jeg har lyst på sunny gti-r motor. bare og donere en hvis noen vil

*kaste en på*

hvor bytta du regreim?=

[o] '09 BMW E60 520D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

byttet hos zindre borti gata. for han svarte først og var nærmest :P

men folkens gi meg forslag til hva jeg kan gjøre mere nå da! jeg har noen planer

men trenger flere! :D

bytte åpning på bagasjeluka... så den åpnes sidelengs

[o] '09 BMW E60 520D

Lenke til kommentar
Del på andre sider