Gå til innhold

rb25 izuzu på tiller i går?

Ranger emnet

J-ski

Anbefalte innlegg

Var på biltema på tiller i går rund 18:30 tia, vi sto på parkerings plassen og la opp aux kabler da vi hørte en helt sinnsykt vill motor lyd, å da vi snudde oss for å se va det var, sto det en svart og orange izuzu pickup og ventet på grønt=) rakk desværre ikke å finne frem camen før den ble borte i horisonten men på lyden gjettet vi at det var den med rb25 skyline motor i noen andre som vet no om det? Bilder???

:crazysant

"Ænkell å Grei læggen breeiii"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på biltema på tiller i går rund 18:30 tia, vi sto på parkerings plassen og la opp aux kabler da vi hørte en helt sinnsykt vill motor lyd, å da vi snudde oss for å se va det var, sto det en svart og orange izuzu pickup og ventet på grønt=) rakk desværre ikke å finne frem camen før den ble borte i horisonten men på lyden gjettet vi at det var den med rb25 skyline motor i noen andre som vet no om det? Bilder???

:crazysant

åssen i H******* kan du høre at det er akkurat en rb25det!? :crazysant

Eksos potter osv. kan gjøre mye med lyden.. :p

Du kjenner ikke tilfeldigvis fyren da? har vært endel skryte poster her i det siste så derfor jeg spør =)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige Eier Skrev Følgende på forrige tråd: hei hei..

det er min bil dere har sett. er et proskekt jeg har holdt på med ei stund nå.

motoren som sitter i bilen er en rb25 fra skyline r33 gts.bilen er ikke helt ferdig ennå,men jeg håper at jeg blir ferdig i løpet av vinteren. bilder kommer så snart jeg får tilbake kameraet mitt.

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider