Gå til innhold

Rosa stæsh??

Ranger emnet

Thyfire

Anbefalte innlegg

Altså, vist nok er jeg jente, men hvem i s**** har ville hatt dette stæshe i bila si??

http://www.speeding.co.uk/acatalog/Pink_Bits.html

:hammer

kult nok, fordi det går ant å få en helt gjennomfør tema i bilen iht. farge, men rosa da... tsk tsk...

:lol

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ, Akkuratt det jeg var ute etter! 100000000000 TAKK! :D:D

Nei... :wonder

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Anti theft valve caps"??? Jeg visste ikke at ventilhetter var et yndet tyveriobjekt, men.. :D

EDIT: såklart.. det er jo ingen som vil rappe dem når de er ROSA ahahahhaha

Det var faktisk noen som rappa ventilhettene til en kompis av meg, men de var blåelokserte. Jeg får be ham skaffe rosa! :D

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Anti theft valve caps"??? Jeg visste ikke at ventilhetter var et yndet tyveriobjekt, men.. :D

EDIT: såklart.. det er jo ingen som vil rappe dem når de er ROSA ahahahhaha

vet ikke om du prater ironi her, eller om du ikke viste at de er laget for at ingen skal tappe lufta fra hjula dine. er ikke så stort problem i norge akkurat det da men.. kniv neste.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, rosa er INN...... Not... Men valve caps med LED lys er jo ikke så dumt. De er både mørke- og bevegelses-sensorer i de, kunne tenkt meg sånne men, IKKE i rosa da... muligens amber eller blå.. Noen som vet hvor de selger sånt?

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LLH: Ah, da skjønner jeg mer. Men "anti-theft" er fremdeles et håpløst dårlig navnevalg, med mindre man skal beskylde eventuelle syndebukker for å stjele luft?

Man fikk ihvertfall oppklart funksjonen, takk skal du ha :)

Thyfire: vet du om man faktisk oppnår denne "halo"-effekten som mange påstår skal komme når hjulet snurrer rundt? Jeg mistenker nemlig reklamebildene for å være tatt med lang lukkertid for å få frem den kule lysringen, men at det menneskelige øyet bare vil oppfatte det som et lysende punkt som snurrer rundt i høy fart... I så fall vil det bare se teit ut. Mener nå jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyfire: vet du om man faktisk oppnår denne "halo"-effekten som mange påstår skal komme når hjulet snurrer rundt? Jeg mistenker nemlig reklamebildene for å være tatt med lang lukkertid for å få frem den kule lysringen, men at det menneskelige øyet bare vil oppfatte det som et lysende punkt som snurrer rundt i høy fart... I så fall vil det bare se teit ut. Mener nå jeg ;)

Har sett de lys ventilhettene i aksjon og du ser faktisk det samme som det er bilde av på pakka...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider