saes Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Noen som har erfaring med denne spilleren? er den grei nok? Prisen var ingenting å si på, og den har 4 volt linjeutganger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saes Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Ingen som har prøvd denne? egentlig grøsser det litt i meg når jeg ser XPLODE merke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saes Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 ikke en kjeft som vet noe om denne?? da tror jeg heller jeg ligger unna... Forslag til cd spiller noen ? må ha minimum 2 linjeutganger, helst 4 volt og en pris rundt 3000 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Pioneer DEH-P77MP skal være en KNALL spiller til ca 3000 kr. Den er veldig stilren og har MEGET god lydkvalitet (sammenlignet med de fleste andre i prisklassen er den RÅ) Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Selv har jeg Sony 7750 ( http://www.bilradiospes.no/images/Sony_CDXF7750_2.jpg ). Denne spiller rimelig godt, MEN den knela alle høyttalrene i bilen min :)... Er nok veldig svak forsterker iden (men det gjelder jo de fleste cdspillere til bil, blir nok nytt frontsett og forsterker til sommern). EDIT: hva vil det si at det er 4v utganger?! har det på min også.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 EDIT: hva vil det si at det er 4v utganger?! har det på min også.... Det vil si at spenningen på utgangen til forsterkeren er på4V. Høyere spenning = mindre spenningstap på lengre strekk = mindre støy. Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 ah. Nice.. takker for oppklaringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg