petter944 Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Så en slik da jeg ventet på bussen ved nasjonaltheateret. RÅÅÅÅ BIL!!!! Det er ikke grenser for hvor mange sportsbiler du kan se i oslo om dagen. bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Må være den ultimate cruise-kjerra yodude Aston Martin kan bildesign som spiller på følelser happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter944 Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 ja, de kan bildesign, men hvis du noengang har sittet i en, vil du merke at du blir litt skuffet over komforten på setene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 ja, de kan bildesign, men hvis du noengang har sittet i en, vil du merke at du blir litt skuffet over komforten på setene.[/quote Vil nå ikke si at det var dårlig sitte komfort i den DB9'en vi lånte i fjor høst.... satt som støpt, utrolig deilige seter yodude Edit: Men men, er vel kanskje smak og behag av hva som er god komfort og ikke. Jeg liker å sitte støpt, mens andre kanksje liker litt plass å breie seg på:) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Faren til en bekjent av meg kjøpte seg DB9 Cab i Oslo... Måtte teste den bare - fy fader, for en lyd! Klart, en gang skal jeg kjøpe meg en Aston Martin! Siter Det vanskelige er enkelt, det umulige litt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg