DCA Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 til helvette med den røde side! en spesiell til HELVETTE til SV og halvorsn! jaevla landsforædere! BRENN! stem frp for faen! mye mere goder! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 til helvette med den røde side! en spesiell til HELVETTE til SV og halvorsn! jaevla landsforædere! BRENN!stem frp for faen! mye mere goder! Frp er for å bruke penger,billigere mat,skatelette,billigere biler,billigere barnehageplasser,mere trygd osv. Men hvor skal alle de pengene komme fra? Oljefondet sier noen. Men pr. i dag er ikke oljefondet større en at hvis man skulle delt det ut til folket,så hadde det ikke blitt mer enn 295.000,- på hver innbygger. Det er jo ikke akkurat mye penger. Norge er et av verdens rikeste land,men "norges formue" tatt i betraktning,kan vi jo ikke betrakte oss selv som rike. 295.000,- er ikke mye penger det,man får kanskje en bruktbil for den prisen. FRP. er en jeng suppejøker hele bunten. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Frp er for å bruke penger,billigere mat,skatelette,billigere biler,billigere barnehageplasser,mere trygd osv.Men hvor skal alle de pengene komme fra? Oljefondet sier noen. Men pr. i dag er ikke oljefondet større en at hvis man skulle delt det ut til folket,så hadde det ikke blitt mer enn 295.000,- på hver innbygger. Det er jo ikke akkurat mye penger. Norge er et av verdens rikeste land,men "norges formue" tatt i betraktning,kan vi jo ikke betrakte oss selv som rike. 295.000,- er ikke mye penger det,man får kanskje en bruktbil for den prisen. FRP. er en jeng suppejøker hele bunten. Rolig nå... Norge har råd til mer velferd, men det nytter ikke å si at pengene skal brukes fra oljefondet hver eneste gang de får spørsmål om hvordan de skal få råd til alt de lover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 oljefondet kan godt brukes til f.eks veier! så vi slipper sånt som bommer og slikt, uten at det blir inflasjon! og man kan også gi hfaen i å sløse og sende bort så forbanna mye til alle de landene som er korrupt! noe som er nesten alle av de u-landene...er kun for å få et pent ytre norge gjør det...noe som er vel og bra å¨ha men det finns grenser! så kan vi spørre da? hvordan i helvette klarer andre land og ha lavere avgiftsnivå?? de har jo ikke oljen! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Hvordan klarer Sverige det? Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 oljefondet kan godt brukes til f.eks veier! så vi slipper sånt som bommer og slikt, uten at det blir inflasjon! og man kan også gi hfaen i å sløse og sende bort så forbanna mye til alle de landene som er korrupt! noe som er nesten alle av de u-landene...er kun for å få et pent ytre norge gjør det...noe som er vel og bra å¨ha men det finns grenser!så kan vi spørre da? hvordan i helvette klarer andre land og ha lavere avgiftsnivå?? de har jo ikke oljen! Vi må jo selvfølgelig bygge operahus, det er jo viktig.. :deng Og alt annet DRIT.. Mark my words: håper en ellerannen selvmordsbomber sprenger hele driten ått helvete Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Vi må jo selvfølgelig bygge operahus, det er jo viktig.. :deng Og alt annet DRIT.. Mark my words: håper en ellerannen selvmordsbomber sprenger hele driten ått helvete Faan ta operahuset. Hvem er det som gidder å høre på fullt av feite folk som gauler i vei på et språk ingen andre forstår? Kune laget mange mil med midtdeler i stede og spart ytterligere noen liv i trafikken. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Skal jeg nevne at gjennomsnittelit månedslønn i Polen er 1000zl, som er 2000kr, og at der nede koster det 9kr/liter for bensinen... (prisen idag) Synes fortsatt de som klager på høye bensinpriser at vi betaler for mye for bensinen? Er ikke helt sikker lenger jeg.. Hvis vi tenker pris kontra lønn, så betaler polakker (i "våre øyne") ca. 35kr/liter... Høres ikke det koselig ut? :) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Skal jeg nevne at gjennomsnittelit månedslønn i Polen er 1000zl, som er 2000kr, og at der nede koster det 9kr/liter for bensinen... (prisen idag) Synes fortsatt de som klager på høye bensinpriser at vi betaler for mye for bensinen? Er ikke helt sikker lenger jeg.. Hvis vi tenker pris kontra lønn, så betaler polakker (i "våre øyne") ca. 35kr/liter... Høres ikke det koselig ut? :) :kiss Kanskje noen skjønte litt mer nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Frp er for å bruke penger,billigere mat,skatelette,billigere biler,billigere barnehageplasser,mere trygd osv.Men hvor skal alle de pengene komme fra? Oljefondet sier noen. Men pr. i dag er ikke oljefondet større en at hvis man skulle delt det ut til folket,så hadde det ikke blitt mer enn 295.000,- på hver innbygger. Det er jo ikke akkurat mye penger. Norge er et av verdens rikeste land,men "norges formue" tatt i betraktning,kan vi jo ikke betrakte oss selv som rike. 295.000,- er ikke mye penger det,man får kanskje en bruktbil for den prisen. FRP. er en jeng suppejøker hele bunten. 295000? det er vel feil.. oljefondet er på 1000000000000kr... (ja 1 billion). hvis jeg ikke så feil på nyhetene før vinter.... og det er jo ikke 295000,- pr innbygger. blir jo noe med 2222 mill pr innbygger.. eller noe:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 295000? det er vel feil.. oljefondet er på 1000000000000kr... (ja 1 billion). hvis jeg ikke så feil på nyhetene før vinter.... og det er jo ikke 295000,- pr innbygger. blir jo noe med 2222 mill pr innbygger.. eller noe:D På ETT år ja. Overskuddet er så vidt jeg kan huske på rundt 80 mrd. hvis jeg ikke husker helt feil. Det Norske statsbudsjettet ligger vel på 600-650 mrd. Det vil jo da si at det er ikke SÅ fantastisk mye ekstra kroner å hente i den store sammenhengen. FrP sier hva som helst for å få medhold og popularitet. Man kan snakke om at alle partier har tomme løfter, og det vil i de fleste tilfeller være helt riktig. Selv har jeg ikke noe tro på noen av partiene her i landet, de sier noe og gjør noe annet hele gjengen. Det som er litt skummelt er at FrP faktisk kan komme til å gjøre noe, og det kommer kun til å ruinere oss som land og gi skyhøye renter. Man kan snakke om å investere i landet og industri, men hvem skal jobbe der? I følge Hagen skal det jo bli slutt på arbeidsinnvandringen også. De to i kombinasjon er jo en oppskrift på katastrofe! Nei, vi har det bra her på berget, bare synd det er så få som skjønner det og heller sitter med henda i lomma og klager og syter om alt. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 På ETT år ja. Overskuddet er så vidt jeg kan huske på rundt 80 mrd. hvis jeg ikke husker helt feil. Det Norske statsbudsjettet ligger vel på 600-650 mrd.Det vil jo da si at det er ikke SÅ fantastisk mye ekstra kroner å hente i den store sammenhengen. FrP sier hva som helst for å få medhold og popularitet. Man kan snakke om at alle partier har tomme løfter, og det vil i de fleste tilfeller være helt riktig. Selv har jeg ikke noe tro på noen av partiene her i landet, de sier noe og gjør noe annet hele gjengen. Det som er litt skummelt er at FrP faktisk kan komme til å gjøre noe, og det kommer kun til å ruinere oss som land og gi skyhøye renter. Man kan snakke om å investere i landet og industri, men hvem skal jobbe der? I følge Hagen skal det jo bli slutt på arbeidsinnvandringen også. De to i kombinasjon er jo en oppskrift på katastrofe! Nei, vi har det bra her på berget, bare synd det er så få som skjønner det og heller sitter med henda i lomma og klager og syter om alt. Kan si meg ganske enig i meningene dine.. spesielt de siste.. vi tjener godt i norge, og at bilavgiftene øker, og tar noen få kroner av lomma våres så dør vi ikke av det.. men fortsetter de og øke, så blir jo dette selvsagt et stort problem! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Vi må jo selvfølgelig bygge operahus, det er jo viktig.. :deng Og alt annet DRIT.. Mark my words: håper en ellerannen selvmordsbomber sprenger hele driten ått helvete ja!! og på min lille plass kalt oppdal holder de nå på å bygge et stort jævla kulturhus til utallige millioner!!! hva faen skal vi med det da? er faen meg kun sosialister som benytter slik...teater og sånnt faenskap... og det med arbeidsinnvandring så jeg i en post her! hva skal vi med det da? vi har plenty med arbeidsledige som kan strammes opp litt skikkelig! ja til arbeidsinnvandring å 10 kr.timen...jippi! ingen innvandring i det hele tatt og 250 i timen... tror ikke frp sløser bort alle pengene nei...hvordan kan man si det? de har ennå dessverre ikke fått makten! de andre gjør jo ingen ting bedre...eller såtr for noe! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Noen som trodde at bilavgiftene ville SYNKE med rødgrønn regjering ? :-D De som har stemt på avgiftpartiene har ikke noe de skulle sagt.. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Noen som trodde at bilavgiftene ville SYNKE med rødgrønn regjering ? :-D De som har stemt på avgiftpartiene har ikke noe de skulle sagt.. Nettopp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg