Kane Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Noen som trodde at bilavgiftene ville SYNKE med rødgrønn regjering ? :-D De som har stemt på avgiftpartiene har ikke noe de skulle sagt.. Og bilavgifter er jo det ENESTE man bør tenke på under valget. Synes fjortiser uten peil overhodet på politikk og hva som ligger i å styre et land ikke har noe de skulle sagt jeg da... Først og fremst var det vel INGEN som stemte på en rød-grønn regjering. De to partiene som har prestert å slå seg sammen nå har jo motsatt syn på absolutt alt. SV stemmere vil ikke ha AP ved makta og omvendt. Ingen av stemmerene vant dette valget, og siden det nå en gang har blitt sånn at samarbeid er den eneste måten å vinne på så kan det være ett fett hvem man stemmer på. Det er ikke de man har stemt fram som bestemmer alikevel. Og nei, ingen hadde egentlig trodd at bilavgiftene skulle synke med den nåværende regjering, og hadde det ikke vært for AP hadde SV satt ned et total-forbud mot biler. Så ting er ikke så ille som man tror. Jeg tror derimot heller ikke at FrP ville satt ned avgiftene. Tomme valgløfter bør man være i stand til å gjennomskue ved stemmerettsalder, og få har fler av dem enn FrP. Tror du virkelig at Carl ville satt ned bilavgifter og gi skattelette til den gemene hope i steden for å øke lønna si med 300k? De meler til egen kake hele gjengen, og sånn er det bare. Det beste vi kan gjøre er å håpe at de ikke drar oss rett under vann og holder oss der. Arbeidsinnvandring ble nevnt i forbindelse med utbygging av Norsk industri, noe FrP "brenner for". Vi bør investere i landet vårt og bygge ut industrien. Vi har faktisk ikke så sinnsykt mange arbeidsledige her i landet, men vi mange som er flinke til å syte. Hvis vi skal bygge ut industrien i noen vesentlig grad er vi helt avhenging av arbeidsinnvandring. Uten det blir alle de fine arbeidsplassene og potensielle økonomiske gullgruvene stående tomme. Og til deg som klager på at "ingen" ville stemme FrP, bruk hue ditt litt da. Fulgte du med på valgresultatene? FrP var det største enkeltpartiet med god margin. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Kane: få har flere enn dem enn frp? de får jo aldri prøve engang...selv om mesteparten av folket vil det!!! er faen meg det eneste partiet som TØR å stå for det de sier...gjemmer seg ikke under huden på andre...i debatter er de de ENESTE som ikke bare rakker ned på de andre og kommer med kun beskyldninger!! og at frp ikke ville satt ned avgiftene...de hadde ihveertfall IKKE satt de OPP! lukter nesten rv av deg... og at bilavgifter er det eneste...det kommer på banen her pga bilforum.. Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Og bilavgifter er jo det ENESTE man bør tenke på under valget. Synes fjortiser uten peil overhodet på politikk og hva som ligger i å styre et land ikke har noe de skulle sagt jeg da... Kaller du meg fjortis ? så voksen du er da.. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 i debatter er de de ENESTE som ikke bare rakker ned på de andre og kommer med kun beskyldninger!! Hhaahhahahahaaha you just made my night lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol Det er de eneste som rakker ned på andre skal jeg si deg. DIREKTEangrep er Siv & Carl spesialitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Synes jeg ser hvor mange valgløfter de holder på lokalt nivå... Det er vel bare KrF som har klart å ødelegge lokal økonomien mer enn FrP. i debatter er de de ENESTE som ikke bare rakker ned på de andre og kommer med kun beskyldninger!! Rekti... Har du noen gang sett på "debattene" deres? De er vel egentlig de eneste som faktisk gjør det... Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Hhaahhahahahaaha you just made my night lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol Det er de eneste som rakker ned på andre skal jeg si deg. DIREKTEangrep er Siv & Carl spesialitet. der tar du feil! carl i hagen er kjent for å være uslåelig i debattter! han er helt vannvittig god til å snakke for seg og ordlegge seg! følg med litt mer så skjønner du det!!!!!! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 der tar du feil! carl i hagen er kjent for å være uslåelig i debattter! han er helt vannvittig god til å snakke for seg og ordlegge seg! følg med litt mer så skjønner du det!!!!!! Du har rett i at han er flink til å snakke. Selv om han HAR feil, vil han omvende det med en gang og svare pent og rolig. Alle som taler bra tiltrekker tilhengere, ingen tvil om det. Om han er uslåelig kommer ann på øyet som ser. Jeg ser han slått i samtlige debatter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg