Gå til innhold

Liker du skikkelig breislædder? Da er dette noe for deg!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by marius

fordi du ikke kan se bilen rundt svingen?:o

blah Det er langt igjen til bilen forsvinner rundt svingen der hvor den er klippet. Hadde det gått bra hadde de neppe klippet det vekk. ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Magnus

noen som har sett den dorifto vilmen med den svarte 200sx...

der ser du at han låser innerste hjulet foran i nesten alle de skarpe svingene...

Husker ikke hvor jeg har den filmen men det er ett eller annet sted på disken

har ca 1000 så det blir litt leting...

har ikke system på det

:D

m

Joda, her er det et par milisecs. med låsing, det har du rett i, men hvis du ser på Rx7'n igjen så ser du at der låser den så mye lenger og vesentlig kraftigere(ryker jo sinnsykt) at det er nødt til å ha gått sidelengs ut av- og ikke inn i svingen.

Om bilen faktisk dro av er jo litt usikkert, men at han mistet kontrollen/snurret er jeg hellig overbevist om. :D:D:D:D:D:D

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

luer foresten på hvor lang tråd vi klarer å dra ut denne diskusjoen he he.

:D:cool: sombrero vampire alacocaina anger2 chicken grinchy kiddie :roll: lol lol lol :roll: :roll:

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Marius er jo litt hårsår når det gjelder RX7 da gutten går jo å venter på en. Sett på mye volum så hører du at det går galt

ahhaha så sant så sant!

jasså? jeg så videon uten lyd da... smeller det virkelig? hmm

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Magnus

tror kanskje jeg må si meg enig med rs2 der gitt

du hører det skriker ganske godt

men uansett

tror nok ikke jeg hadde holdt de sladdene han har på langsiden er heheheh

:D

m

det er ganske stor sjangs for han er en 17årig japansk student som har fått student bil av far... ville tilstandaer i japan..! ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmm....

Ja det ryker fra alle dekkene, det er ikke så reint uvanlig hvis man har 4-hjuldsladd. Men det vil ikke si at han ikke hadde kontroll og at han kjørte ut, jeg ser tydligt at han faktisk kjører inn i svingen selv om det ryker fra alle hjul, hvorfor skal han ikke komme seg gjennom også. Hadde det gått rett fram hadde det blitt noe annnet! Dessuten vet ingen her hvor brå den svingen er!!! Kanskje det bare er en slakk sving, kanskje inn i en liten sjikane der nede? Da er de jo ikke noe problem å komme seg gjennom(for en fra Drift Squad).

Hva med reaksjoner fra alle folka som ser på? Ville de holdt helt kjeft hvis det gikk galt? ikke faen

meeen kan jo hende dere har rett :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

hmmmmm....

Ja det ryker fra alle dekkene, det er ikke så reint uvanlig hvis man har 4-hjuldsladd. Men det vil ikke si at han ikke hadde kontroll og at han kjørte ut, jeg ser tydligt at han faktisk kjører inn i svingen selv om det ryker fra alle hjul, hvorfor skal han ikke komme seg gjennom også. Hadde det gått rett fram hadde det blitt noe annnet! Dessuten vet ingen her hvor brå den svingen er!!! Kanskje det bare er en slakk sving, kanskje inn i en liten sjikane der nede? Da er de jo ikke noe problem å komme seg gjennom(for en fra Drift Squad).

Hva med reaksjoner fra alle folka som ser på? Ville de holdt helt kjeft hvis det gikk galt? ikke faen

meeen kan jo hende dere har rett :rolleyes:

enig ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.... både lyd og røyk tyder jo på at det går åt helvete...

Ser jo også banen, og etter mitt øye ser det ut som han er heeeeelt i ytterkant når filmen kutter.. se også på bilen bak... hvis svingen er så slakk som Rx7'n har retning til, hvorfor står han da på bremsen helt på slutten?? ;)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

hmm.... både lyd og røyk tyder jo på at det går åt helvete...

Ser jo også banen, og etter mitt øye ser det ut som han er heeeeelt i ytterkant når filmen kutter.. se også på bilen bak... hvis svingen er så slakk som Rx7'n har retning til, hvorfor står han da på bremsen helt på slutten?? ;)

Jeg forstår at dere VAG folk har vanskeligt for å tru at dette er mulig :D ;) , men jeg har vansklig for å tru at tilskuerene hadde holdt så kjeft hvis det gikk galt...:rolleyes:

står han på bremsene?

jeg trur det er umulig for oss å si hva som skjedde...

vi får kontakte Drift Squad eller Slide Squad og spørre dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes uansett fyren hadde peiling jeg! :)

Er det flere slike "drifte" filmer i omløp da? Likte godt den 200sx filmen! Moro å se at de håndterer bilen såpass! Det er ikke enkelt å kontrollere en turbobil,med høyt turbotrykk og venstrebremsing! Ting skjer litt fort da..!! :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider