GTPrimeraGT Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Nå er bilen levert til oppretting i bergen.. Skaden med deler kommer på c.a 30.000 men rekner med litt avslag siden eg kjennr fyren.. :) Hele bilen skal i tillegg omlakkeres har nesten bestemt meg for farge også.. enten Mørk Rød Metallic eller Candy Green.. Bilen får også full CC-Tuning styling.. :) utenom vinga da.. Og om det er "litt" igjen etter rettinga skal eg få alle siderutene mørkt tona. Lovlig.. om det går.. Har også bygd inn et VU-Meter i det tomme rommet under cd-spilleren, Så nå har eg 4 målere der. 1-Temp måler 2-Vu-Meter en for hver kanal ( Venstre Høyre ) 1-Volt Meter Alle har blått neon lys i og er koblet med remote fra cdspilleren.. ble utrolig rått! bilder kommer når eg får bilen gjen.. Har også fjernet alle emblemer på bilen, ble utrolig pent! :) Så skal etter lakkering kun ha 1 emblem bakpå, og da kommer spørsmåle, ønsker å skaffe meg et GT Emblem.. p11 utgaven. noen som vet hvor?? :) Har forresten Primera, 2 Nissan og et e2.0GT Merker til dem som vil ha.. EDIT: Fått pris nå.. Deler: 16.500Kr Arbeid oppretting:3000Kr Lakkering, hellakkering untatt dørkarmer motorrom + montering av styling:25.000 ca. CC-Tuning front sideskjørt øyenskygger, grill og Cupvings til sideskjørt er bestilt. Fargen eg har gått for er en Candy Green farge. Fårhåpentilgvis blir det bra.. :) Dørkarmer motorrom etc, skal eg ta seinere. Fyren får delene anslagsvis i slutten av neste uke. han reknet 2-3 uker med alt siden han skal ta det innimellom. ikkje ikkje mye han har tatt i arbeid, 3000 for og rette en hel front? :) Lakkeringa ble så dyr fordi eg valgte den dyreste måten. Eg ville ha det skikkelig så han skal pusse ned nesten alt av små bulker, og til alle som har en 94 modell så er det ALLTID mangen små bulker bortover siden som en ikke ser. Tror dette skal bli veeldig bra :) Forresten, noe som vet hva slike aluminiums plater som blir brukt på skip koster?? tenker på slike deks plater, slike med spor i. sånne som Alumatter og lignende i bil har tatt "mål" fra.. har tenkt og hive ut teppe i bagasjerommet og kle tregulvet rundt forsterkeren og slikt med stål i steden.. har tro på dette!:) OG FORTSATT, noen som vet hvor eg kan skaffe et p11 GT emblem?? har letet over alt.. Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 blir bra ta der;) hadde vært fint med ei candy blå farge og da:) har du bilde av den stylinga eller eventuelt link te ei internettside? Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6807 Er den fargen eg vil ha... trur eg.. :) skal høre med lakkereren om det blir veldig dyrt.. Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Hvor mye koster lakkeringa? Lakker han motorrommet også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Vet ikke enda.. ikke fått pris.. Nei, blir bare utenpå, hverken i dører eller motorrom, blir alt for dyrt det. Får heller gå over med en spray boks senere.. blir bra det. Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6807 Er den fargen eg vil ha... trur eg.. :) skal høre med lakkereren om det blir veldig dyrt.. fin styling dette ja:) fin farge også:) Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 EDIT: Fått pris nå.. Deler: 16.500Kr Arbeid oppretting:3000Kr Lakkering, hellakkering untatt dørkarmer motorrom + montering av styling:25.000 ca. CC-Tuning front sideskjørt øyenskygger, grill og Cupvings til sideskjørt er bestilt. Fargen eg har gått for er en Candy Green farge. Fårhåpentilgvis blir det bra.. Dørkarmer motorrom etc, skal eg ta seinere. Fyren får delene anslagsvis i slutten av neste uke. han reknet 2-3 uker med alt siden han skal ta det innimellom. ikkje ikkje mye han har tatt i arbeid, 3000 for og rette en hel front? Lakkeringa ble så dyr fordi eg valgte den dyreste måten. Eg ville ha det skikkelig så han skal pusse ned nesten alt av små bulker, og til alle som har en 94 modell så er det ALLTID mangen små bulker bortover siden som en ikke ser. Tror dette skal bli veeldig bra Forresten, noe som vet hva slike aluminiums plater som blir brukt på skip koster?? tenker på slike deks plater, slike med spor i. sånne som Alumatter og lignende i bil har tatt "mål" fra.. har tenkt og hive ut teppe i bagasjerommet og kle tregulvet rundt forsterkeren og slikt med stål i steden.. har tro på dette! OG FORTSATT, noen som vet hvor eg kan skaffe et p11 GT emblem?? har letet over alt.. Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Hei hei.. Endring i planene, hellakkeringa blir MED dørkarmer innvendig.. etc over alt unntatt rundt selve maskina! han skulle ikkje ha noe særlig mer for det heller, tar av alle dørene og lakkerer hele bilen. Med lakk, med grunn arbeid c.a 22-24.000 Det er ikkje så alt for galt syns eg.. med tanke på at cup vings, etc skal lakkeres utenom. Da er oxo montering av styling med i pris.. Sideskjørta, Grillen , Lyktespoilere, og Cupvings er ankommet verkstedet.. :) bare bestillinga med CC-Tuning fronten fra http://www.streetdesign.no mangler... den er ikkje komt.. dårlig.. :( Her er et par bilder fyren har tatt i det han begynte. ENDA MER HAR SKJEDD Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Hva tykces? :) Fargen blir Candy Lime Green, eller bedre kjent som kawasaki grønn.. :) Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 stakkars primera, hvis den skal dyppes i slik en ekkel farge. Sats heller på noe som ikke skriker 240 / råner Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Ah.. slike unødvendige komentarer.. Går for en farge eg synest er råtøff, og som så og si ingen har. Er forskjell på en proff hellakkering en en sliten rusten volvo 240 med grønn bengalakk.. Se på dette bilde her før du sier stakkars primera.. Smaken er som baken.. ikke sikkert alle liker fargen og det er ikkje poenget heller :) helt ok det. Men og samenlikne den med en 240 og en råner, det er relativt unødvendig! Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 det var når du sa "kawasaki grønn" som gjorde utslaget. Da det er en populær farge på volvo 240 og andre rånesleder Den grønne primeraen du har linket til er vel ikke kawasaki grønn? dette er kawasaki grønn. Vel, i allefall,beklager jeg kommentaren. grønnfargen du har linka til er veldig pen! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Ja, blir nok den sykkelfargen, men har sjekket med streetdesign.no som har det bilde på siden sin, fikk til svar at fargen var Candy Lime Green, samme fargen.. men min blir nok litt mindre lime i, dermed lysere. Men har og sitt noen 240 er med den fargen du sikter til og det blir ikke det samme! tro meg! dem har lakket heime i garasjen.. uten klarlakk ellr noe.. har troa på at bilen vil kle det veldig godt, spessielt med tanke på stylinga. Men, kan være du har rett, at eg tar en stor sjangse.. at det vil enda opp veldig stygt.. håper ikkje det og tror ikkje det men kan aldri være sikker.. uansett, satser på det blir bra. Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 tror det bi dritkult :D kanskje med sorte felger? BI TØFT UANSETT.... Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Bare ett nytt bilde, tatt samtidig med dem andre, bare ikkje lagt det inn.. nå er det ikkje så lenge til bilen er klar, 1-2 uker. Men får nok ikkje flere bilder før han er ferdig, han tar bilder heletiden underveis men skulle legge dem på en cd som eg skulle få med bilen. service ?? :) Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg