Gå til innhold

Til Dere I Trondheim !

Ranger emnet

Chrizter

Anbefalte innlegg

Hei !!

Etterlyser en søvfarget Volvo 744 GLE 1986 modell med skiltnummer AR 48045

Bilen ble solgt for noen mnd tilbake.

Men det har skjedd en glipp og bilen har ikke blitt omregisterert.

Den "nye" eieren har ikke gjort noe med saken og kjører fortsatt på min forsikring....

Også fått bøter på tilsammen 1000,- kroner i bomringen på bomstasjon i KONGENS GATE felt 1 og HAAKON VIIS Felt 2 den 20.09.05 samt 3 til som jeg ikke har fått hjem ennå.

Kan noen hjelpe

En liten sum penger blir sendt til den som hjelper meg med å finne brukeren av bilen !

Ring gjerne !

Send PM for telefon nummer

Ford Mondeo 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meld bilen stjålet! da løser saken seg! :D dette er seriøst, når han/bilen dukker opp, krev at han inrømmer det han har gjort. hvis ikke, så får du ihvertfall tilbake bilen.

man skal ALDRI overdra en bil med salgsmelding, man skal levere salgsmelding selv - evt kan begge levere...

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at jeg har levert salgsmelding... men problemet er nok at det har skjedd en glipp.. kjøpte bil og solgte campingvogn i samme tidsrom så mulig jeg har rotet med salgsmeldingene....

Det er selgers ansvar å levere salgsmelding.

1987 Audi 90 Quattro

1969 Volvo Amazon

Low class, low budget, high octane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt bilder av detaljer som bare tyder på at det er den! Sett 2 stykker kjøre forbi med samma farge og Sota ruter! Har perfekte måten å stoppe den mistenkte btw: Mye snø,Snøball=Sint 740 sjåfør! Men litt leit å kaste på feil pers :P

P.S. Tenker på annet enn skiltnr, er ikke så god til å huske de

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har 2 antenner bak.... har vært sotet, jeg fjernet det men det var noe igjen... Vet jo ikke hva eieren har gjort etter han tok over bilen...

Støtfanger bak, på venstre side om jeg ikke husker helt galt er den plastdelen på bakskjermen sprukket etter et lite trøkk....

Chroma hjulbuer, ikke de store, men langs underkanten av buene...

Nederst på den ene forskjermen er det lakkrust... ble pusset ned 10-15 cm nederst på skjermen som aldri ble behandelt så den er lysebrun....

Er vel ikke så mange AR regga Volvoer i Trondheim vel.... ?

En liten hjulepresang på kontoen til den som skaffer meg info eller navn på denne fyren....

Ford Mondeo 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider