Gå til innhold

740 etterlyses i Trondheim !

Ranger emnet

Chrizter

Anbefalte innlegg

--------------------------------------------------------------------------------

Hei !!

Etterlyser en søvfarget Volvo 744 GLE 1986 modell med skiltnummer AR 48045

Bilen ble solgt for noen mnd tilbake.

Men det har skjedd en glipp og bilen har ikke blitt omregisterert.

Den "nye" eieren har ikke gjort noe med saken og kjører fortsatt på min forsikring....

Også fått bøter på tilsammen 1000,- kroner i bomringen på bomstasjon i KONGENS GATE felt 1 og HAAKON VIIS Felt 2 den 20.09.05 samt 3 til som jeg ikke har fått hjem ennå.

Kan noen hjelpe

En liten sum penger blir sendt til den som hjelper meg med å finne brukeren av bilen !

Ring gjerne !

Send PM for telefon nummer

http://img104.imageshack.us/my.php?image=im0002396cy.jpg

Ford Mondeo 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, den hadde vel fått seg en liten trøkk på sida av fangeren....

Husker du hvor i Trondheim du så denne bilen ?

Vurderer og anmelde for jeg mener at denne fyren er også ansvarlig for at ikke ting er riktig for seg.

1. Han vet at bilen ikke er omreg.

2. Ikke forsikret på seg selv og kjører fortsatt på min forsikring

Forsikringsselskapet vil ikke si opp forsikringa i tilfelle det skulle skje noe vil jeg som eier ligge dårlig til....

Men finner jeg ikke ut av dette i løpet av kort må jeg, uansett om jeg vil eller ikke anmelde bilen stjålet da jeg står som eier...

Har hatt dialog med bomringen i dag, skal fortsette i morgen og vil tro det skulle være mulig å få bilde....

Ford Mondeo 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skreiv vel salgskontrakt? og da har jo han signert.. og om du ringer å sier du vil si opp forsikringen på bilen "din", kan jo ikke dem nekte deg det, men er ikke sikker om du som registrert eier må betale for evt. smeller bilen går på, eller fører, men om det skulle skje noe, vil jo fører bli stoppa i og med at han kjører en bil som ikke står på han, dvs mest sansynelig stjålet..

men ring så fort du kan å meld bilen stjålet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider