Chrizter Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 -------------------------------------------------------------------------------- Hei !! Etterlyser en søvfarget Volvo 744 GLE 1986 modell med skiltnummer AR 48045 Bilen ble solgt for noen mnd tilbake. Men det har skjedd en glipp og bilen har ikke blitt omregisterert. Den "nye" eieren har ikke gjort noe med saken og kjører fortsatt på min forsikring.... Også fått bøter på tilsammen 1000,- kroner i bomringen på bomstasjon i KONGENS GATE felt 1 og HAAKON VIIS Felt 2 den 20.09.05 samt 3 til som jeg ikke har fått hjem ennå. Kan noen hjelpe En liten sum penger blir sendt til den som hjelper meg med å finne brukeren av bilen ! Ring gjerne ! Send PM for telefon nummer http://img104.imageshack.us/my.php?image=im0002396cy.jpg Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrizter Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Bilde 2 http://img131.imageshack.us/my.php?image=im0002384yx.jpg Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Hvorfor leverte du ikke salgsmelding og omregistreringspapirer med en gang du solgte bilen? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrizter Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Solgte bil, campingvogn og kjøpte bil i samme tidsrom... Jeg er overbevist om at jeg leverte denne, men i følge biltilsynet nei.. Ett sted er det skjedd en glipp, jeg vet ikke men jeg må finne ut av dette uansett hvem sin feil dette er... Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Minner om en bil jeg har sett før en plass. Skal huske å se etter AR-registrerte 740'er :) Har bilen fortsatt ødelagt bakfanger? Evt. bilde av sjåføren (kamera i bomringen)? Hva med å melde bilen stjålet, hvis du ikke får tak i den "nye" eieren? Du står jo fortsatt som eier vil jeg tro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrizter Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Stemmer, den hadde vel fått seg en liten trøkk på sida av fangeren.... Husker du hvor i Trondheim du så denne bilen ? Vurderer og anmelde for jeg mener at denne fyren er også ansvarlig for at ikke ting er riktig for seg. 1. Han vet at bilen ikke er omreg. 2. Ikke forsikret på seg selv og kjører fortsatt på min forsikring Forsikringsselskapet vil ikke si opp forsikringa i tilfelle det skulle skje noe vil jeg som eier ligge dårlig til.... Men finner jeg ikke ut av dette i løpet av kort må jeg, uansett om jeg vil eller ikke anmelde bilen stjålet da jeg står som eier... Har hatt dialog med bomringen i dag, skal fortsette i morgen og vil tro det skulle være mulig å få bilde.... Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 AR-registrert 740, skal se etter en slik en. Kjipt når sånt skjer Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 skal se etter den jeg og! skal til trondhjem i mårra så da skal øynene være åpne! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 du skreiv vel salgskontrakt? og da har jo han signert.. og om du ringer å sier du vil si opp forsikringen på bilen "din", kan jo ikke dem nekte deg det, men er ikke sikker om du som registrert eier må betale for evt. smeller bilen går på, eller fører, men om det skulle skje noe, vil jo fører bli stoppa i og med at han kjører en bil som ikke står på han, dvs mest sansynelig stjålet.. men ring så fort du kan å meld bilen stjålet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 ska te trondheim i dag æ.. så ska sjå ætte for dæ:) Ka ska æ gjør hvis æ skjern da? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 onfiredevi da tar du å får tak i hanj åsså drar du hanj ut av bila å banke jæveln åsså tar du å skaffe nr t hanj som eie bila! hehe Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 onfiredevi da tar du å får tak i hanj åsså drar du hanj ut av bila å banke jæveln åsså tar du å skaffe nr t hanj som eie bila! hehe hehe :usa: tru itj æ e i stand te å spreng ætte bila da, for æ kjæm sekkert te å værra ganske så drita foill.. men kan alltids fårrå ætte bila å gaul litt da hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Ser etter den hver dag når jeg kjører rundt på moped:) men akk nei :( Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 trodde jeg så den i homelvika i går men det var fs skilter på den! og hel fanger bak! men akkurat samme farge ogsota ruter og greier! det er nok bare og melde bilen stjålet! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Meld den stjålet, og om du finner eieren før polti så banker du han skikkelig opp, før du sleper han til onkel:) He He Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg