Bobbysucks Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 obs obs.. må rettes, noen av felgene (eller bare 1) har kast. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 dim? bra mønster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 uten dekk.. Men er da billig med 300,- for ALLE felgene ( 75,- pr. felg) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_Power Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 stavanger sier du? hvor i stavanger? kunne jeg komt å sitt på dem idag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 har tilholdsted i sandnes for tiden.. ring meg gjerne. 99233255 Skal levere corradoen hos volksport i kveld, men er hjemme i 21 tiden tenker jeg og utover. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_Power Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 jeg har glemt mobilen på jobb, så jeg har ikke noe å ringe fra, har du msn? kunne du møtt meg på hallveien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 ingen??? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Om du kommer innom Bergen så tar jeg de!:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 vist du sender dem i postoppkrav til meg, skal du få 500 kr for dem. vist det er int for deg da.. bare send meg en pm, vist du vill ha adresse vist det er int for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Koster vel fort 500kr bare å sende de... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 tror det koster 400 å sende 4 felger. Jeg er iaff intressert om det er mulighet å sende. Edit: hvor mye inpress? Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg