NeonMuffler Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 fin mspeed, veit, er så fin fra starten av:D men jeg holder på med en :) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Arild Gundersen sin var jo nydelig! Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Arild Gundersen sin var jo nydelig! Den er helt værst! ______ Vil dere ikke modde stylede bilder? Må de være helt originale? - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Arild Gundersen sin var jo nydelig!Mvh Marius takk for det. var vanskelig å finne på noe da den var perfekt fra før :) Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 tok å prøvde meg litt jeg å. så her er min modd. så kom med ris å ros så jeg vet hva jeg må forbedre. må sies at dette bare er min 3. mod hehe så jeg syntes den ble bra jeg Siter Mvh Ole-P [o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front) [x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Da gadd ikke jeg mer. 1000 feil, men orket ikke fortsette. Hva er galt med vinkelen :op Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 min:) en Top Secret e30 m3 driftebil:D EDIT: fjærna bildet av flere grunner;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 **** da neon. hvorfor må du lage så sykt bra mod's gi oss andre litt mindre flinke en sjangs da hehe. den modden din var sinnsykt rå. :omfg Siter Mvh Ole-P [o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front) [x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 **** da neon. hvorfor må du lage så sykt bra mod's gi oss andre litt mindre flinke en sjangs da hehe. den modden din var sinnsykt rå. :omfg hehe:D takker, er ikke heeelt ferdig med den, skal finpusses når jeg kommer hjem Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 drit fet mod neon! :O sykt fet. men stilen passer igunn ikke til bilen, Top secret modder jo kun japanske biler, så en Japstyle bmw :D du ville fått bank XD ska bli vanskelig å slå den, må nesten gjøre noe extremt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Satan neon, rått! Selv om jeg ikke er et decal-menneske likte jeg det der :op Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 drit fet mod neon! :O sykt fet. men stilen passer igunn ikke til bilen, Top secret modder jo kun japanske biler, så en Japstyle bmw :D du ville fått bank XD ska bli vanskelig å slå den, må nesten gjøre noe extremt! :D ville prøve noe nytt:P ikke bare senk og det vanlige:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Bra den her neon, men jobb litt med overgangen fra siden av bilen og over til fangeren, fargen så ikke helt bra ut! Ellers var den veldig bra Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 må nesten finne meg en decal donor jeg også, skal jeg ha sjans på de anlegget :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Bra den her neon, men jobb litt med overgangen fra siden av bilen og over til fangeren, fargen så ikke helt bra ut! Ellers var den veldig bra hehe, thanks, finpussen taes når jeg kommer hjem skrev jeg, så skal ta å fikse det da;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg