Gjest MrHenrik Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Vinneren av konkurranse # 2 er kåret: http://www.gatebil.no/index.php?id=672&pageid=116 Grattis.. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Likte edj33p, kaz og arild525 sine best her jeg, skjønner ikke hvordan nr 20 kom så høyt i det hele tatt, fargevalget og 2dørsombygginga ser jo ikke ut Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Likte edj33p, kaz og arild525 sine best her jeg, skjønner ikke hvordan nr 20 kom så høyt i det hele tatt, fargevalget og 2dørsombygginga ser jo ikke ut Det var mye uenighet denne runden.. Flere gode bidrag. Photoshop-jobben på vinnerbilen er i hvert fall kjempebra! - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Likte edj33p, kaz og arild525 sine best her jeg, skjønner ikke hvordan nr 20 kom så høyt i det hele tatt, fargevalget og 2dørsombygginga ser jo ikke ut :rolleyes: Vinneren var velfortjent. Om du likte den eller ikke skjønner hvorfor nr 20 vant er vel ganske irrelevant Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 siden han christian nesten vant sist gang å klarte også nå å lage en god chop sysnt jeg han fortente de ;) fikk pakken min i posten i dag fra første konkuransa ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Grattis til vinnern =) Arild sin var grommest denne runden synes jeg ;) Hadde han bare funnet/brukt kulere bakgrunn! Menneh, jeg lurer litt på hvorfor mods som #44, 31, og 27 er med. Det er jo tydelig helt andre biler, håper disse blir disket automatisk, men legges ut bare så folk ikke skal mase om at bilen dems ikke kom med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 håper disse blir disket automatisk, men legges ut bare så folk ikke skal mase om at bilen dems ikke kom med? Folket er VELDIG flinke til å si ifra. Så jeg kan egentlig helt ukritisk legge ut alt mulig - så får jeg en drøss med mailer og beskjeder hver gang jeg gjør noe feil. :) Hvis noen som jukser hadde vunnet ville eposten min blitt fyllt opp og diskusjonsforumet kokt over med sinte lesere.. Er med andre ord veldig klar over hva som foregår. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Ny runde (#3) ute på http://www.gatebil.no - med ultrafete biler å jobbe med! :D - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 hva gjør man hvis man har 2 gatebil 2005 filmer og high octane scandinavia da? gidder jo ikke å melde meg på hvis jeg vinner det jeg har.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 hva gjør man hvis man har 2 gatebil 2005 filmer og high octane scandinavia da? gidder jo ikke å melde meg på hvis jeg vinner det jeg har.. Da melder du deg ikke på. Enkelt og greit. :) - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 wee.. forsida.. med 5min modden min :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 wee.. forsida.. med 5min modden min :) yeye, de trenger en crap modd, sånn at folk prøver seg på å slå den:P, haha, neida, grattis:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Sårri folkens,men alle moddene på konk nr.3 sugde hardt,alle er helt elendige.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Sårri folkens,men alle moddene på konk nr.3 sugde hardt,alle er helt elendige.. Drittunge.. lag no bedre du da?? Dårlige bilder fra utgangspunktet og.. Modd nr 3 var jo litt kool.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Mulig det er bildene som gjør det meste vanskelig,men det er virkelig lavmål på denne runden.. Mye mulig det er nye folk som vil prøve seg på ps,greit det.Men det som er poenget er at moddene i denne runden er mindre bra,dårlig gjennomførte,urealistiske osv. Har de gode chopperne her på forumet tatt seg fri?Kommer det noen skikkelige mods..?Får iallefall håpe det.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg