Finken Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Noen her som er skikkelig rå på photoshop? Jeg har et bilprosjekt på gang og hadde vært morro og fått hjelp med photoshop og fått et bilde av hvordan bilen sånn nogenlunde hadde blitt når den var ferdig? Noen meninger rundt dette? Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiXoR Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Noen her som er skikkelig rå på photoshop? Jeg har et bilprosjekt på gang og hadde vært morro og fått hjelp med photoshop og fått et bilde av hvordan bilen sånn nogenlunde hadde blitt når den var ferdig? Noen meninger rundt dette? jeg kunne sikkert prøvd meg på en j vett er ikke akuratt så veldig god i photoshop j da men post bilde på denne linken og det du skal ha på den så skal j prøve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Bilen er jo grei. Er en volvo 242 jeg bygger på, men har bilder ifra flere bilder og kunne tenke meg og se hvordan bilen min hadde sett ut med en kombinasjon av mange ting som har blitt gjort før med andre lignende biler. Hvis noen her er interisert i og jobbe med photoshop og vil hjelpe meg så kan vi jo snakke litt mer på msn kansje. Msn min er: finken@online.no Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiXoR Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 kan sikkert fikse det j. msn'en min er helt...... åja du veit.. skal fikse en ny en happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 er det ikke bedre å bruke imageshack.us å poste bildet her i stedet... så kanskje fler gidder å modde bilen din for deg:) Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Saken er den at jeg her bilder av flere biler, breddinga fra en bil og front fra en annen en og sånn. Skjønner? BLir en del bilder og legge opp. Er det noen firmaer her til lands som tar på seg slike jobber? Kjedelig og handle fangere og holde på flere hundre timer med bredding og så blir det kansje ikke slik man hadde tenkt seg alikevel. Da er det lettere og heller få kontakt over telefon eller msn. TLF: 95298427 Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Saken er den at jeg her bilder av flere biler, breddinga fra en bil og front fra en annen en og sånn. Skjønner? BLir en del bilder og legge opp. Er det noen firmaer her til lands som tar på seg slike jobber? Kjedelig og handle fangere og holde på flere hundre timer med bredding og så blir det kansje ikke slik man hadde tenkt seg alikevel.Da er det lettere og heller få kontakt over telefon eller msn. TLF: 95298427 ok skjønner;) Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg