Gå til innhold

BMW E30 M3 Turbo

Ranger emnet

Volvo240R

Anbefalte innlegg

Kan med riiimelig stor trygghet si at det ikke finnes mye film av denna bilen liggende på nettet. Eneste jeg vet om er supraguy's nyeste (mye grom filming av denna! Bra film!), nyeste gatebilfilmen, og litt på 2002, og litt på 2004 og 2003 tror jeg. Har lastet ned så og si alle filmer som er laget fra gatebiltreffene i år og ifjord, og det er ikke så mye av den rundt om, er litt på noen av filmene fra våler i år da, da er'n jo med i våler slædden blant annet. Jeg er vel den største groupien den bilen har hehe, har over 350 bilder av bilene hans og over 220 av dem er av denne :pray Er vel også kanskje den eneste som vil gå så langt og kalle seg selv en groupie, av den bilen :D Helt 110 % alvorlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil fortelle om han og bilen(e)?

http://www.gatebil.no/index.php?id=97

IMG_9228.jpg

Han er en av flere "kjente" BMW profiler fra Skien, hatt 10-15 E30 "M3'r" til sammen. Har blant annet en til salgs nå, en sort europameister som ligger på autodb. Den rødorange vet jeg ikke om er blitt solgt eller står til salgs enda. Men det er den megabreie "M3'n" med dyype BBS klassiske felger med sentrum i bilens farge som du helt sikkert har sett, den er i siste performance bmw blad og har M5 3.8 den og, 360 hk. Godkjent.

Den gråe her har en nybygd motor, den ble bygget i sommer var det vel, den har han ikke som jeg vet bremset enda, men han satser på å bremse et fire sifret antall hester... M5 E34 motor, 3.8 med 3.6 topp eller omvendt hvis jeg husker riktig. Var en tråd om motoren på ppf (pure-pf.com) men de ble hacket for litt siden så den er desverre borte. Motoren har en rekke deler fra PPF og skal nok bli godkjent i likhet med den gamle motoren han hadde som etter hva jeg har hørt hadde en 6-750 hk. Den gråe var i bilsport nå i august var det vel, sammen med en annen grå "M3" han hadde, ombygd den og, samt en annen blå han har bygd mesteparten av samt Stig Johansens E30 "M3" (ombygd) med E36 M3 motor, den bilen er forresten til salgs.

Begge disse bilene jeg har nevt er opprinnelig vanlige E30'r som han har bygd om totalt på alle felt... Og vært hos TUV i Tyskland og godkjent.

Jeg kunne skrevet masse mer men det er det jeg kom på i farta :crazysant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men er faktisk en ganske lik M3 som går i Haugesund også. Denne har forøvrig 3,6 l M5 maskin, og er sykt rå!

Ikke det beste bildet av selve bilen men.. yodude

CIMG4177.jpg

Det der er jo den han hadde før, som jeg nevnte... Den var i bilsport reportasjen jeg nevnte... Husker ikke hva han som har den nå heter jeg, men den er jævlig rå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider