Glacius Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Oki i have alot to say about this thing, its my best design ever IMO , i really wanted to test my skills in brushin on this one, to see how far i could go , and well i almost went to the moon lol .. ive brushed about 99% of EVERYTHING , just th background and the original parts from the car is left , i will post a image later on , Ive also added a ZOOM bit so all of u can see the details up and close =) Ive done alot of work the engine took me over 1 day to make the body i remade, ive been workin on it now for 4 days contrinuesly , and im beat , ive done everything i possible can on this , there may be mistakes but i cant be bothered to change em , this is me this is glacius style , this is what i like and do best , i dont tune cars that much so dont excpect to see a tuned car , well enough said hehe this is my Pirhana Concept the Base image And my CONCEPT PIRHANA ( 99% brushed ) and the ZOOM bit enjoy Glac Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Syke syke mann! inn på hof med deg :) som på digimods: 2050 here we come :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 fy ****! Glacuis Style!! Denne fortjener hvertfall HOF, ingen tvil om det Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Etter min mening den andre HOF-verdige modden på en time, sykt. Trenger jeg å si mer? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 :eek: WOW Luft stripene som kommer, virker litt feil vinkel. Burde være kurvet kanskje. Ser ut som om den har steget, uten å ha steget Where can I buy one? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 du er ikke frisk, men det har jeg sagt til deg før=) Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiXoR Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 jeg skjønner **** ikke åssen sånnne ting er mulig!!!!!!!!!!!!! utrolig bra glacius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 in med denne i HOF, helt sinnsykt bra brusha !! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 damndamn damndamn damndamn damndamn Got no words jeg christer!! rått:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 men i svarte... bah.. blir helt tom for ord.. ;) Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Hof Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Dette er sykt, men jeg har allikavell en ting jeg syns kunne vært bedre. Carbonen på front-leppa kunne vært litt forbedret, men som sagt; en syk syk modd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 sykt!!! du vet virkelig hvordan d skal gjøres;) Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 hey folkens jeg sier som jeg gjorde på digimods " thanks guys AS i PROMISED THE WALLPAPER EDITION IS READY :D new flame background and some minor details =) alos i updated my firs entry at page 1 ;) thanks again guys =) PS remember the FULL size wont show at first in explorer so SAVE the image and the carbon til be fine ;) WALLAPAPER 1600 PIXELS http://glacius.cmfever.dk/special/wallpaperlarge.jpg BTW jeg har en NY tut i min tutorial section =) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Syke syke syke (x1000) mann. Pent!! Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg