-zlurv- Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Wow!! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 I got me a new wallpaper :) Edit. Hvis ikke denne kommer i HOF streiker jeg. (lol) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 takk folkens har mekket en liten update :D og wallapaper som jeg sa er ikke de største forandringene , men takk for alle positive komentarene =) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 :eek: WOW Luft stripene som kommer, virker litt feil vinkel. Burde være kurvet kanskje. Ser ut som om den har steget, uten å ha steget Enig, fix det så er det hof i massevis kiddie Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidelengs Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Dette var helt sykt bra! Første gang jeg har sett en flyvende Citroën... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Der er noen "feil" ellers var den veldig, superfin =) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Nei nei, den er bare i "center" mode. Så den ene lykt flappen er oppe :) Og grillen er helt fin. Men uansett, Glacius hva skjer med nettsiden din. Is it down? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Der er noen "feil" ellers var den veldig, superfin =) det er ikke noe feil på panseret , om du ser på høyre side så vil du se det er en knekk der som jeg har gjort på venstre ;) men det med grille det så jeg før , men jeg orka ikke fikse det hehe takk igjen for kommentarene Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Veit ikke om du skjønte helt tegninga jeg:P Altså de der 2 dingsene på venstre siden stopper plutselig, mens de på høyre fortsetter hele veien.. er ikke så lett å forklare når jeg hverken vet hva de "dingsene" heter, eller hvilken funksjon de har:s Men håper du forstår. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Det har vel noe med perspektivet å gjøre? jeg syns ikke det ser feil ut, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 hvis jeg tolker det riktig mener han at det ser ut som om "ringene" stopper plutselig på den ene siden (dvs ikke helt rundt kanten), mens de går rundt hele på andre siden (dvs helt rundt) Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 hvis jeg tolker det riktig mener han at det ser ut som om "ringene" stopper plutselig på den ene siden (dvs ikke helt rundt kanten), mens de går rundt hele på andre siden (dvs helt rundt) JA! Takk for forklaring =) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 burdte ikke motoren gått fortere rundt om den flyr såppas fort at det blir contrails etter den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 bare lat som at bilde er tatt med et kamera med sykt rask lukke hastighet yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 da burdte ikke skyene bak vært så blurete, veit skyer er det, men det der ser ut som skyer i fart=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg