R-sport Lars Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Hei! Vi bygger en Rallycross bil av en 142. Budsjetet er sprukket og er fortsatt i behov av felger...! Kan noen hjelpe? Trenger minst 4 stk 7" til 8" x 15 med minst mulig innpress (gjerne 0 felg)! Fint hvis de også er rette og uten kast, utseende er ikke like viktig (kan fikses)! Teamet har ikke råd til flere sett med Compomotive felger og trenger derfor hjelp av Volvo folk til og grave fram noen felger til oss fra kjeller og garasjer! På forhand takk! Hvis det er interesse kan info/bilder/film legges inn av prosjektet...?? Mvh LSRacing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940T Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 bilder/ film kom med det!!!! Siter ´94 945: B230FT SOLGT ´95 850 : B5252S- SOLGT ´86 240 : B230A- SOLGT ´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen ´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rxsju Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Legg gjerne inn bilder av prosjektet! Har ikke flere felger enn jeg trenger selv men, prøv å få tak i gamle shellby/slotsmag felger, de bygger mye ut. Billigs blir nok orginale volvo felger og spacers! Siter 95 Chrysler Neon cup 98 Mercedes C200 83 Volvo 242 Rallycross 68 Volvo B57 Racingbuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Penta 100 + felger hadde vært fint, de er 7" med ganske lite innpress! Men vi får se! Hei, er det du som har den 140 RC til salgs på Motorsportavisen? Skal ta noen bilder og div i jula! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rxsju Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Det er gammel bilen min som jeg kjørte med i fjor. solgte den til tønsberg i vår. Holder på med en ex.supernas. 242. Siter 95 Chrysler Neon cup 98 Mercedes C200 83 Volvo 242 Rallycross 68 Volvo B57 Racingbuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Hey! Skal du kjøre i RCN (o/u 2400)? Kan du legge ut et bilde av bilen? Satser selv på å få bilen klar til Lyngås eller Momarken (ikke bestem) 29-30 april! For se om vi rekker det... :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rxsju Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Hallo... Skal kjøre RCN u/2400. Har kjøpt en gr.H rally motor som jeg skal bruke, og er på 187dhk. Blir ikke noe værsting men, morro skal det bli!!! Ellers har bilen dogbox, 1031 aksling med sf sperre og 5.13 utv. kort Sellholm servo, Sachs fjærbein rund om, 4 link, watt link, willwood bremser. osv... Hadde egentilg tenkt å bruke b20en som aldrig ble montert i 142 men, siden motoren er flyttet litt bak og ned kjøpte jeg heller en "ny" motor som passet rett i og sparte meg for en del jobb. Kan sikkert legge ut noen bilder men, akkurat nå er det nesten bare tomme skallet. Noe kjøring i "sør" tror jeg ikke det blir i år, da jeg bor så jævlig langt nor. Blir vel noen løp i Arctic-Cupen og på mo i rana som er planen i først omgang. Siter 95 Chrysler Neon cup 98 Mercedes C200 83 Volvo 242 Rallycross 68 Volvo B57 Racingbuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Hei igjen! Høres ut som et spenende prosjekt! Jeg skal som sagt kjøre i u/2400 jeg også, med egen bygd bil! Det blir spenende ihvertfall! Får se om vi kommer av startplata :tannløs , både jeg og bilen er nye! Jeg synes det er spenende med hvordan du har gjort det med bilen så om bildene viser et karosseri gjør ikke noe for meg! da ser jeg hva som er gjort!!! :hvaskjera Hvis det ikke er hemligheter da...hehe! Jag skal få lagt ut noe strakt jeg får orden på ting å tang på nyåret! LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg