Gå til innhold

Rallycross Team140

Ranger emnet

R-sport Lars

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi bygger en Rallycross bil av en 142.

Budsjetet er sprukket og er fortsatt i behov av felger...!

Kan noen hjelpe?

Trenger minst 4 stk 7" til 8" x 15 med minst mulig innpress (gjerne 0 felg)!

Fint hvis de også er rette og uten kast, utseende er ikke like viktig

(kan fikses)!

Teamet har ikke råd til flere sett med Compomotive felger og trenger derfor hjelp av Volvo folk til og grave fram noen felger til oss fra kjeller og garasjer!

På forhand takk!

Hvis det er interesse kan info/bilder/film legges inn av prosjektet...??

Mvh

LSRacing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo... Skal kjøre RCN u/2400. Har kjøpt en gr.H rally motor som jeg skal bruke, og er på 187dhk. Blir ikke noe værsting men, morro skal det bli!!! Ellers har bilen dogbox, 1031 aksling med sf sperre og 5.13 utv. kort Sellholm servo, Sachs fjærbein rund om, 4 link, watt link, willwood bremser. osv... Hadde egentilg tenkt å bruke b20en som aldrig ble montert i 142 men, siden motoren er flyttet litt bak og ned kjøpte jeg heller en "ny" motor som passet rett i og sparte meg for en del jobb. Kan sikkert legge ut noen bilder men, akkurat nå er det nesten bare tomme skallet. Noe kjøring i "sør" tror jeg ikke det blir i år, da jeg bor så jævlig langt nor. Blir vel noen løp i Arctic-Cupen og på mo i rana som er planen i først omgang.

95 Chrysler Neon cup

98 Mercedes C200

83 Volvo 242 Rallycross

68 Volvo B57 Racingbuss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Høres ut som et spenende prosjekt!

Jeg skal som sagt kjøre i u/2400 jeg også, med egen bygd bil! Det blir spenende ihvertfall! Får se om vi kommer av startplata :tannløs , både jeg og bilen er nye!

Jeg synes det er spenende med hvordan du har gjort det med bilen så om bildene viser et karosseri gjør ikke noe for meg! da ser jeg hva som er gjort!!! :hvaskjera

Hvis det ikke er hemligheter da...hehe!

Jag skal få lagt ut noe strakt jeg får orden på ting å tang på nyåret!

LSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider