jettamaster Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 søkte litt men fant ikkje dei svar. skal lakke ein motor. men må vel pusse og vaske den først. men kva er stoff skal eg vaske den med?? kor skaffer eg lakk som tåler høg temp. veit at man får rød, blå, svart, sølv, gul motorlakk men kor kan eg få tak i oransje motorlakk gjerne metalic Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTei Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Er det pulverlakkering du tenker på? Isåfall snakker du med Bergen Eloksal som ligger på Kokstad. De har veldig mange farger. Er egentlig bare bedrifter, men de gjør litt for privatkunder også. Har toppdekselet mitt inne der nå. Tommy Siter 1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Er det pulverlakkering du tenker på? Isåfall snakker du med Bergen Eloksal som ligger på Kokstad. De har veldig mange farger. Er egentlig bare bedrifter, men de gjør litt for privatkunder også. Har toppdekselet mitt inne der nå. Tommy hmm. høres bra ut. skal jobbe på kokstad i mårra så eg får sjå om eg tar ein tur innom Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Lakken trenger ikke tåle så mye varme.. hvis det bare er blokka du skal lakke.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 det er heile motoren eg skal lakke. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Fortsetter litt på denne tråden eg. Bør eg male eller lakke blokka? Kva holder best? Kva for type lakk/maling? Må vera ein type som ikkje flasser av med ein gang. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Bruk billakk, så får du den fargen du vil. Husk å bruke primer først. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Bruk billakk, så får du den fargen du vil.Husk å bruke primer først. billakk på sjølve blokka????? vil ikkje lakken smelta da????? veit at billakk kan brukast på toppdeksel men på sjølve blokka???? varm som f. der!!!! Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Blokka blir vel ikke noe mer enn rundt 100 grader? Bengalakk fungerer helt greit, litt misfaring nær eksosmanifolden men eller veldig holdbart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 meiner benga tåler 90 grader. eller var det hammerite???? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Aner ikke hva benga tåler, men alle motorer jeg overhaler (mest marinemotorer da), blir malt med bengalakk. Siste "prosjektet" var en Ford V8, ble sprøytet skarp blå og ikke hørt noe klaging enda:-) helt OT-men jeg har en slik grill med 4 lykter til Golfen din om du fremdeles leter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 har undersøkt litt idag. motip har varmebestandig lakk som tåler 600 grader. dei har og motorlakk som tåler 150 grader hammerite har lakk/maling som tåler opp til 150 grader i korte perioder men tåler konstant 80 grader. OT: trenger ikkje grill alikavel. har nok lys på golfen og har brukt nok penger på den (300kr) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Er veldig fornøyd med biltema sin motorlakk jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Er veldig fornøyd med biltema sin motorlakk jeg. ikkje eg. flassa bare av hos meg. men boksana brenne godt :lol :lol Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg