nitewlkr Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Møtte den idag uttafor CC, og den hadde etter min mening blitt mye penere om han hadde fjerna alle de røde "Syclone"/"GMC"-klistremerkene som er spredt utover halve bilen.. Men rå var den.. :) Klistremerkene er Official Pace Car merker fra Indy 500 1992 hvor GMC syclone var pacecar ;) Er usikker på om det er en av de 3 offisielle bilene da GMC også solgte ca 30 sett med dekaler separat. Jobber sammen med eieren av bilen.... gromkjerre Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 pacecar s liker vi he he.. tøfft Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Vet om en i Elverum hvertfall.. som har en svart Syclone.. eller.. hadde i hvertfall.. vet han prøvde å selge den. Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 jeg vet det går en syklone på rena, er en som jobber på rena leir som har den, jeg har sett den der oppe når jeg hadde rekruten min der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 ble flisa av en slik en i odalen i fjor! herregud for en bil! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg