Golfthedud Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Eg veit, fekk mail om at det kunne ta opp til ei veka. No er eg over 1 veka på overtid. Men får prøve å ringe dei. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Ville hel klart meldt meg inn dersom jeg var deg, her er noen fordeler: * Et seriøst og bra forum, hvor kompetansen oser over, og trenger du hjelp til noe, ja da spør du og ingen spørsmål er for dumme. * gode rabatter på forskjellige plasser, ligger en liste ute på nettet under rabattavtaler(vet ikke om man ser denne som "ikke" medlem) * Mye nye venner, og kompisser. * et felleskap vi lokallagene rundt omkring. * tilgang til mye bra og billige deler. * bladet treff punkt og bladet BIL, gratis flere ganger i året. * Kalender;);) Fint at du bruker dette søpleforumet til å spre hvor bra VACN-forumet er, da. Nå blir snart det forumet fylt med like mye dritt også. :| Men men.. God klubb. Kjernen er kanskje litt hard (det merker du når du kommer på treff første gang ;)), men alt i alt er det en veldig fin klubb. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 De som er seriøse nok til å betale 400 kr for å blir medlem er ikke de som ødelegger forumet her. Og om det i så fall skulle være det så får de kjapt beskjed om å skjerpe seg eller så blir de kastet rett ut. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Ja kanskje jeg skulle blitt medlem da! :) Visste ikke at forumet der var så mye mer seriøst... Så VACN arrangerer treff er det så? Ofte eller? Fant ikke den lista over hvem og hvor man får avslag hvis man er medlem. Noen som har lyst til å finne den og sende meg en pm (så slipper man at skjønner hvor bra det er! ;)) eller bare det ut her.... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 jeg skal melde meg inn i VACN til nyttår jeg ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 jeg skal melde meg inn i VACN til nyttår jeg ;) Blir ikkje nåke billigere etter nyttår vist det var det du tenkte på. Trur det koster 400 kr. fra 1.11.05 og ut 2006. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg