Gå til innhold

Mere futt i 2.0??


2Fat 2Fly

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøv å få inn en åtter da vel, burde hjelpe på det....;)

 

Han lurte på noe som ikke kostet mye da, eneste jeg tror vil hjelpe litt er porting av topp ell en liten kompressor, men koster endel det og...

 

Tror ikke han vil bytte motor, girkasse, bremser, understell osv....dette lukter det masse gryn av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lurte på noe som ikke kostet mye da, eneste jeg tror vil hjelpe litt er porting av topp ell en liten kompressor, men koster endel det og...

 

Tror ikke han vil bytte motor, girkasse, bremser, understell osv....dette lukter det masse gryn av....

Tenkte mere på "Effektanlegg" og lignende da :P 8er blir litt i dyreste laget dess :(

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større eksosanlegg til sugemotor hjelper svært lite, men hadde det vært turbomotor hadde det vært no annet....

 

Får mest gromlyd...

 

Men hvis du porter toppen og setter på K&N filter burde det kanskje være ett par hester og hente?? Correct me if I´m wrong.... :deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K&n hjelper ikke så mye da.

men kan da høre med Tore "topplokk"

har hørt at du kan hente ut ca 50hk ekstra ut av toppen.

å til en bra pris.

husker ikke om det var 4 eller 6k:P

 

Porte toppen øker jo bensinflowen så mere bensin vil si at man trenger mere luft, ett K&N filter øker jo luftflowen, så burde jo funke da??

 

Pluss at man får fin innsugslåt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K&n hjelper ikke så mye da.

men kan da høre med Tore "topplokk"

har hørt at du kan hente ut ca 50hk ekstra ut av toppen.

å til en bra pris.

husker ikke om det var 4 eller 6k:P

 

Nå tar du litt hardt i her :)

 

 

Viper: En kamerat og jeg begynner på en motor til hans 190e nå. Han tar seg av pengene, jeg alt annet. Dette blir litt dyrere og andeledels enn det du har tenkt men jeg håper jeg kan komme med noen triks...

 

Mange sier at det enkleste er å finne en 2,6 6 sylindra (den vi trimmer) også sette den inn i din, men det stemmer ikke fordi visst jeg ikke tar helt feil så passer ikke motorfestene og girkasse helt overens, motoren er også ikke så utrolig lett å finne...

 

Annen motor hadde jo vært bedre, men siden du ikke vil legge så mye penger i det kan jo feks høre med Mobeck angående annen kam,fjærer litt pen porting osv... men utenom det begynner ting å virkelig koste...

 

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare noe jeg har hørt da.

ikke alt jeg hører som er sant vett.

:P

men skal han jo ha nedi 2.6 så må jo mye byttes.

fjærer,dempere,bremser.stabstag, girkasse, bakende,

så da er jo det beste å få taki hel bil å hugge opp

 

Japp, det er sant. Blir fort dyrt... :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår