Gå til innhold

Mere futt i 2.0??

2Fat 2Fly

Anbefalte innlegg

Å bruke penger på en 2liter M102 motor for å få mere power, er det samme som å kaste pengene i peisen. Varmer lite!

Bruk penga på å gjøre bilen penere.

Og bruke pengene på understell, det får bilen til å gå fortere!

Er ingen ting du kan gjøre for å få mere hk for en billig penge. Effekanlegg og konfilter = 2-5hk... Det merker du kun i nedoverbakke, medvind og lukta av nybakte boller!

Hadde jeg hatt 10.000,- å bruke på en 190, da hadde valget gått på endestuss, understell og noen cleen'e lisser!

Og hvis du har 10k, og skal ha mere hk, da sparer du 20k til og så kjøper du turbo til den, eller enda enklere kjøpe en 2.3 - 2.5-16v motor. Tilsvarer det samme i hk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fullt justerbart demper sett som meg :D gjør den til en killer i svingene, samt stabstag og fjerning av div ting for å lette den stakkaren litt.. og bedre bremser..

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dempere kan høres rundt om mange steder, har justerbart koni sett, er bare innom en mekaniker sjappe.. bremser er jo bare å titte innom 190forumet, der selges mye ellers så er da ikke en fin liten oppgradering fra 8v til 16v bremser ille med noe heftigere klosser..

hørt att 500e bremser også går men hva skal du med det da ? med en bil som har 120hk og veier 1200kg... bruk penga på understell og ellers kosmetiske endringer som ikke tar heeeeeeeeelt av..

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
hmm du får vell litt mere krefter av å ta av allt av katalysator og greier på eksosen og ha kunn en sportspotte bak vell ???

håper vertfall det for det jeg hadde tenkt til ^^,

Du får vel litt mer, men er ikke mye og skryte av...tror ikke du vil merke det så fælt...1-5 hk mer, men vil ikke si sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider