volvofasII Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Noe har jo skjed .... Volvo'n er en fasII med k&n filter (åpent) eksosen er et ferrita (fra kat og bakover 2,5" med 4" ennetut) understell er av type h&r (justerbart), felger er noen 18" ere som jeg ikke kan huske navnet på (lemans) eller no, motor forøvrig er en svak 1,8 :mad: men klarer seg i på vente av nytt bil prosjekt om noen år. Ikke veit jeg om det er noen andre som har S40 norge, men det ser da sån ut. SÅ hvorfor ikke skriv inn spesifikasjoner i dette forumet. P.S Er det noen som vet om en T4 motor til go bilen min. Eller en 2,0 T så gi lyd fra deg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Jeg vil ikke anbefale deg 2.0T motoren da den hat en tendens til å brenne ventilene sine... T4 eller B4194T motoren er derimot en god sak! Men den har et annet styresyste(lucas) så da må du bytte ledningsmatte. Forøvrig har FAS3 kommet nå. Du MÅ bare kjøpe en grill fra den!!! Den er lik XCgrillen til V70 og kler s40'n! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Originally posted by suggen Jeg vil ikke anbefale deg 2.0T motoren da den hat en tendens til å brenne ventilene sine... T4 eller B4194T motoren er derimot en god sak! Men den har et annet styresyste(lucas) så da må du bytte ledningsmatte. Forøvrig har FAS3 kommet nå. Du MÅ bare kjøpe en grill fra den!!! Den er lik XCgrillen til V70 og kler s40'n! Jasså, men den T4 motor du sikter til er ikke den jeg vil ha, det er den nye som er 2,0 liter ( 2,0 T4 motor kom fra 01- og oppover) Takk for tipset angående 2,0 T lavtrykk motoren... Og ja, det er planene å få has på en grill ser du, men det er en fordel at den kommer på markede først.. hehehehehe Er fortsatt ikke fått info om den passer helt, men etter det jeg tror så gidder ikke Volvo å fikse et nytt panser på denna modelen også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 jeg har målt og den passer like godt som den gamle. Kan skaffe deg delenummer til mandag (jobber på volvo) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Originally posted by suggen jeg har målt og den passer like godt som den gamle. Kan skaffe deg delenummer til mandag (jobber på volvo) Deg kan jeg også spørre om andre ting da..... :D:D:D Få delenr. det hadde vært kjempe fint... Trodde det ikke var og oppdrive side den ikke er til salgs enda... Takker og bukker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
værstingen! Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 pris på den grillen a? hadde vært fint om du kunne slengt ut et delenummer også... Siter Volvo 240, 1988, b230f (støvsuger), hvite blinkers, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 jeg har målt og den passer like godt som den gamle. Kan skaffe deg delenummer til mandag (jobber på volvo) Hvis du forsatt jobber på Volvo.....kan du gi meg en pris på høyre baklykt til en 1997 s40? mvh Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by suggen Jeg vil ikke anbefale deg 2.0T motoren da den hat en tendens til å brenne ventilene sine... T4 eller B4194T motoren er derimot en god sak! Men den har et annet styresyste(lucas) så da må du bytte ledningsmatte. Forøvrig har FAS3 kommet nå. Du MÅ bare kjøpe en grill fra den!!! Den er lik XCgrillen til V70 og kler s40'n! Hvor har du hørt dette hen? I min bilklubb som jeg har vært på daglig i nesten et år (http://www.x40nordic.com) så har jeg aldri hørt noe som helst om brente ventilseter. Og jeg mente at styresystemet heter EMS 2000 eller noe. (Kan sjekke når jeg kommer hjem) Den som har trimmet mest på x40nordic har en 2.0T med 657HK i. Jeg har forsåvidt en 2.0T motor tilsalgs snart, nesten komplett med turbo, grenrør osv osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sNpl Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 du veit at du kan få plass til en rekke 6'er i s40'n? en kompis av meg har også s40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg