Gå til innhold

Batteri 325Ti

Ranger emnet

bing

Anbefalte innlegg

Hvorfor selges det ett 66AH og ett 72AH til 325 e30? å hva skal jeg ha til min?

jeg har store problemer med å få starta bilen nå som det har blitt kaldt..

Noen ganger prøver den å dra igang, men klarer ikke, andre ganger skjer det ingenting bare radio å slikt kommer på.. har målt med voltmeter etter at jeg prøvde å starte noen ganger (da en jeg hadde med meg hadde dette for hånden) da var spenningen nede i 9,7 :(

igår fikk jeg igjen målt batteriet mens motoren sto å gikk å da lå den på 13,6 (son jeg mener å anse som OK.)

kan det være en ide med litt mer vann på batteriet?

kan det være at det batteriet som sitter der er 66 å jeg trenger 72?

det er nok neppe dynamo for da ville jo ikke spenninga på batteriet vært 13+ når motoren gikk?

setter pris på svar å ikke "jeg tror atte, kanskje atte, den pluggen er løs"

MVH

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor selges det ett 66AH og ett 72AH til 325 e30? å hva skal jeg ha til min?

jeg har store problemer med å få starta bilen nå som det har blitt kaldt..

Noen ganger prøver den å dra igang, men klarer ikke, andre ganger skjer det ingenting bare radio å slikt kommer på.. har målt med voltmeter etter at jeg prøvde å starte noen ganger (da en jeg hadde med meg hadde dette for hånden) da var spenningen nede i 9,7 :(

igår fikk jeg igjen målt batteriet mens motoren sto å gikk å da lå den på 13,6 (son jeg mener å anse som OK.)

kan det være en ide med litt mer vann på batteriet?

kan det være at det batteriet som sitter der er 66 å jeg trenger 72?

det er nok neppe dynamo for da ville jo ikke spenninga på batteriet vært 13+ når motoren gikk?

setter pris på svar å ikke "jeg tror atte, kanskje atte, den pluggen er løs"

MVH

AH er hvor mye "amperetimer" du har ved start, da kjøper du jo selvfølgelig det med MEST AH, i ditt tilfelle 72AH. vist du sliter med å få start og bilen lader greit så ville jeg skaffa meg ett nytt batteri. eller evnt. prøvd å redde det som du har i bilen ved å fylle på litt mer vann der det er lite å la det ladde en bra stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AH er hvor mye "amperetimer" du har ved start, da kjøper du jo selvfølgelig det med MEST AH, i ditt tilfelle 72AH. vist du sliter med å få start og bilen lader greit så ville jeg skaffa meg ett nytt batteri. eller evnt. prøvd å redde det som du har i bilen ved å fylle på litt mer vann der det er lite å la det ladde en bra stund.

Dette er totalt BS!

Ved start vil jeg tro og håpe at batteriet ditt leverer over 500A i startstrøm.

Få sjekket batteriet ditt ved en lokal batteritester.. det er verdt kronene. :crazysant

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er totalt BS!

Ved start vil jeg tro og håpe at batteriet ditt leverer over 500A i startstrøm.

Få sjekket batteriet ditt ved en lokal batteritester.. det er verdt kronene. :crazysant

Så BS var det jo ikke, han var jo inne på noe. Ah er jo amperetimer....

Men det som også er viktig på et startbatteri er jo startstrømmen.

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider