rawen Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Hei Lurte på om noen visste hva den sangen de spiller i High Octane Detonate heter, når de kommer til den messa i England. Der vi får se de to "snærtne" danserne... Takker for alle forslag... :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Har ikke sett filmen selv enda, men med et lite søk på Google, så fant jeg dette da: Finnlux Tuna tracks "Bathroom", "Electronichan" and "Futurtablism" on High Octane Detonate DVD. :) Kan kanskje være en av de..? Siter 88/92 BMW E34 535i/M5 (S38B38 340 hk/400 Nm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 rawen: hvor har du fått taki den filmen fra? hmmmmm .. :p hadde det vert skandinavia hadde jeg ikke vert mistenksom .. :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawen Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 rawen: hvor har du fått taki den filmen fra? hmmmmm .. :phadde det vert skandinavia hadde jeg ikke vert mistenksom .. :P Fant den når jeg gikk tur i skogen :coplight Mye rart der... Har scandinavia liggende, sammen med tre`ern og fireren da. (disse er faktisk kjøp ærlig og redelig) Måtte alikevel få tak i detonate forå se om de var forskjellige. Men akk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Er ikke rulleteksten med på filmen din? :rolleyes: Alle sangene står jo listet opp der..mot slutten.. :) Siter 88/92 BMW E34 535i/M5 (S38B38 340 hk/400 Nm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawen Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Er ikke rulleteksten med på filmen din? :rolleyes: Alle sangene står jo listet opp der..mot slutten.. :) Jo den er det, men den sangen er ikke lagt på som en del av filmen. Den er bare i 10 sekunder når de filmer fra den messa de er på i England... de roper "yvenga" eller noe sånt.... :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg