ealoken Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 jeg har ikke sperre. bare masse pågangsmot :D Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 hehe...mente seff med spærre da :) fikk bra slepp på min på asfalen.2'a og litt gass så la den seg fint ut ;) fikk ikke sladdet så mange ganger før det ble snø og is på veien... Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 B230ET på en 745 uten sperre kom som bare faen når du provoserte litt og med 205 pigg..... med b6304fs så ble den artigere.... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Jeg synes 740ien jeg har nå med B230A er litt bedre å sladde med enn gamle TiC'en. Er mye jevnere kraftkurve i A motoren. Jeg bruker å venstre bremse for å holde farta nede i gata, da er det bare å ratte 90 grader på 90 grader så langt du bare orker uten at du får den enorme farta. Gode Hakkapelitta 4 dekk sitter som faan på framenden. Men Volvo'ene klarer fortsatt ikke 18-årsbilen min som var en 77" Mazda 929, den sladda bare man snakka om snø inni den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 jeg har sperre på min! er ikke noe problem å holde skrensen men den kommer litt overraskende når turboen kommer! er jo ikke verdens beste bak dekk heller da! hehe! men morro er det! lite problem og holde skrensen i 120km/t heller men det spørs hvor mye en vill satse da! hehe Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 alle tic har vel Diff sperre :D Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 alle tic har vel Diff sperre :D Ikke alle,det var ikke standard. Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Jeg la en fin-fin sladd tvers over alle tre filene på E6 inn mot oslo opp bakken rett etter hvam her om dagen. Det var ikke helt planlagt da... Har ikke de beste bakdekka, visste at det var litt glatt og holdt ca 110 på 5. gir, men men at det var SÅ glatt visste jeg ikke... Det slapp bak fullstending uten forvarsel, BANG, var over i innerste venstre felt før jeg fikk tatt inn sladden..... Flaks det ikke var noen andre biler der :) Om jeg ikke hadde hatt litt "sladde" erfaring fra før hadde det garantert gått åt skogen... Tipper ambulansen bak meg tenkte sitt :) Jeg fikk meg en bra støkk selv. Nye dekk skal handles i nærmeste framtid :) Bil: 91 940 GL Siter 1991 940 GL B230FB 340.000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 skal legge inn noen bilder om hva som skjer når du får ufrivillig sladd i 80 km/t med dårlige piggfrie pirelli vinterdekk på 4 felts motorvei i bergen.... Jeg taket jeg da... det var 3 år siden nå i desember ,og jeg byttet ikke bilen ut før nå i vår. Dette er i sommer. måtte ha en ny bakluke da bilen var nærmere 10 cm skjev i taket... en siderute og panard-staget måtte byttes da mellomaksel plutselig gnagde i bensintanken... Bilder som viser skadene kommer senere. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 men på glatta trenger en jo ikke sperre når en herjer uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 bilen min er ikke en orginal tic heller da så da er det jo ekstra morro at det er sperre! og dette er orginalt fra 1984! bilen er en 740 gle! og med sperre slipper nokk bilen lit fortere en med en uten! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Kobler dere inn og ut sperra med en spak eller noe slikt? Kan ikke huske å ha sett dette på noen Volvoer. Det er ikke diffbrems dere mener da? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Kobler dere inn og ut sperra med en spak eller noe slikt?Kan ikke huske å ha sett dette på noen Volvoer. Det er ikke diffbrems dere mener da? det er nok det ja.. i tillegg, så er det jo vanskeligere å få den til å slippe med drift på begge hjula egentlig, motoren må jo dra dobbelt så tungt, da den med en gang slipper på det ene hjule, hugger til å må dra rundt det andre og i tillegg( satt lit åp spissen og litt 1-2-3 forklart..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 viss du har prøvd å stå iro på glattisen får så og prøve og kjøre men bynner og spinne så blir det så biler med sperre trekker ut til siden mens biler uten sperre går rett frem! slik er det også på tørr asfalt! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egilbaevre Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Hadde en 740tic uten sperre med kappa fjører fremme og orginal bak, den var helt forferdelig å kjøre sleng med, måtte ha stor fart inn i svingen å lirke å lure, vist jeg bare gassa på utfra en sving satte den seg bare på rumpa å ploga me framhjula.. Men det er vel ganske naturlig når den er stiv som f. framme å myk bake da... Siter Aladin Oil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.