Gå til innhold

Hvem er disse delepusherne??

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

få høre erfaringene dine!

så kan vi jo sammenligne...

Jeg banner vel litt i kærka nå, men har en klar nummer en og han holder til i Tønsberg, gutta som jobber der er både flike og greie,men sjefen............... og prisene der er bare helt utrolig. Har stått engang og hørt han kritiserte Lasses bil i Oslo og det var det jo god grunn til, men hva nåà hvem er dyrest i landet her, både på deler og hele biler.

Utover det så finnes det et par i Trondheim husker ikke helt navnet, som er grisedyre, forlangte 9 tusen kontra 11 tusen for en fordelingskasse til 87mod S10. Den ble kjøpt på Ebay levert på døra ferdig inklusive alt 1800 kr. :thumb

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg banner vel litt i kærka nå, men har en klar nummer en og han holder til i Tønsberg, gutta som jobber der er både flike og greie,men sjefen............... og prisene der er bare helt utrolig. Har stått engang og hørt han kritiserte Lasses bil i Oslo og det var det jo god grunn til, men hva nåà hvem er dyrest i landet her, både på deler og hele biler.

Utover det så finnes det et par i Trondheim husker ikke helt navnet, som er grisedyre, forlangte 9 tusen kontra 11 tusen for en fordelingskasse til 87mod S10. Den ble kjøpt på Ebay levert på døra ferdig inklusive alt 1800 kr. :thumb

Ja brukte deler der er vist gull verdt, høres det ut som.

Har ikke handlet så mye brukt av de.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også venta i det lange og breie på deler fra gutta med "sjefen" i tønsberg... Sist var det noe så vanskelig som nye foringer til forstillinga.. Da det viste seg at halvparten var til noe helt annet en ford, ga jeg opp... Ringte brannmann tor, og ba om delene.. Han hadde alt i hylla..... Også jeg som hadde venta på de sjeldne foringene mine så lenge... Var vist standard til både chevy og fååård.. Går ut fra det heller var de som ikke var til bilen som var sjeldne, tenker jeg...

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekner med den såkalte sjefen som omtales har 3 bokstaver i etternavnet?

Er vel ikke for mange som har gode erfaringer der.

Er folk her i området som har blitt direkte snytt der.

Men brannmann Tor den tok jeg ikke.

Når en skryter av noen så kan de vel navngis?

Synes firma kan navngis uansett jeg da.

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men brannmann Tor den tok jeg ikke.

Når en skryter av noen så kan de vel navngis?

Synes firma kan navngis uansett jeg da.

Brannmann Tor er brannmann i Tønsberg. Om du ser en strøken svart ElCamino utenfor, er den hans. Han selger deler hjemmefra på fritiden, men holdt til i kjelleren til Jøntvedt før. Han har alltid skaffet det jeg trenger til greie priser før. Han driver mest med GM, men han har en del uventa ting liggende. Navnet på firmaet husker jeg ikke, men det er "noen bokstaver" trading.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brannmann Tor er brannmann i Tønsberg. Om du ser en strøken svart ElCamino utenfor, er den hans. Han selger deler hjemmefra på fritiden, men holdt til i kjelleren til Jøntvedt før. Han har alltid skaffet det jeg trenger til greie priser før. Han driver mest med GM, men han har en del uventa ting liggende. Navnet på firmaet husker jeg ikke, men det er "noen bokstaver" trading.

Jupp. Brannmann Tor driver AMA Trading hjemme i den stooore garasjen sin, når han ikke er på brannvakta. Skaffer det andre ikke kan. Helst standardeler da. Han har mye rart på lager.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider