Gå til innhold

BMW suser forbi Mercedes

Ranger emnet

bimmer_boy

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For meg er BMW invandrer tralle. Så tikker dem så fint(vet at BMW eiere sier: "at det er sånn det skal være")

Merce: Taxi bil nr.1

Hadde nok kjøpt merce fremfor BMW.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er BMW invandrer tralle. Så tikker dem så fint(vet at BMW eiere sier: "at det er sånn det skal være")

Fint å ta alt under en kam.

Hvis du vanker litt i Oslo, så kan du se hvilket bilmerke som er det "tapende" når det gjelder "innvandrere". Ikke noe rasistisk overhodet! Men. De velger gamle japser, MASSE MB, BMW har de gått vekk fra. Jobber selv midt i Oslo, og ser dette hver eneste dag. Mer vanlig å se en innvandrer i en Golf4 enn i en bmw nå......

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber selv i byen og bor i Oslo... Når det kommer en dunkende BMW med unødig mye eksos-lyd er det alltid en av våre nye landsmenn! UTEN diskusjon! Men virker som om de har gått litt vekk fra akkuratt dette med MB og BMW, er litt mer Audi å se om dagen... Mulig de har fått seg en ny nisje...

Christoffer

`98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi

X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240

X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber selv i byen og bor i Oslo... Når det kommer en dunkende BMW med unødig mye eksos-lyd er det alltid en av våre nye landsmenn! UTEN diskusjon! Men virker som om de har gått litt vekk fra akkuratt dette med MB og BMW, er litt mer Audi å se om dagen... Mulig de har fått seg en ny nisje...

.. og hvor ofte ser du dette?

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å ta alt under en kam.

Hvis du vanker litt i Oslo, så kan du se hvilket bilmerke som er det "tapende" når det gjelder "innvandrere". Ikke noe rasistisk overhodet! Men. De velger gamle japser, MASSE MB, BMW har de gått vekk fra. Jobber selv midt i Oslo, og ser dette hver eneste dag. Mer vanlig å se en innvandrer i en Golf4 enn i en bmw nå......

Bor i drammen :lol

Er jo en grunn til at BMW miss liker at de har fått stempelet som nye landsmenn tralle nr.1.

Jeg synes synd på BMW der.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i drammen :lol

Er jo en grunn til at BMW miss liker at de har fått stempelet som nye landsmenn tralle nr.1.

Jeg synes synd på BMW der.

Det du sier der, ler bmw av.. Er vel kanskje en grunn til at BMW øker salget så mye som de gjør?

Uansett, jeg skal selge min. Kjøpe? :crazysant

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har jo innvandrer baklys på din japse da.. drømmer om innvandrer BMW kanskje?

HVER gang? bor på grønland du da og jobber på grønland? da kanskje det stemmer ja..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en med den største riskokern uttaler seg om BMW og dens status må jeg bare le av.

Referer da til Bamsemoms.

-edit-

Forresten, Mercedes har alltid vært mer luksuriøs enn BMW. Og er derfor eid av flere gamlinger. Som vi ser i trafikken hver dag.

BMW derimot er en kombinasjon av kjøreglede og komfor (luksus), på generel basis. Mercedes har seff AMG osv blabla.

Mercedes har større rustproblemer enn BMW.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og hvor ofte ser du dette?

Ja gutt, jeg teller og skriver opp hver dag! (IRONI)

Har sett de stadig får seg A8 S8 ol. BMW forbindes fortsatt med kekabtralle, enten dere vil eller ikke! Dra til en forhandler og hør selv.

Til Elgen-:

Nei, arbeider på Grünerløkka og bor på Kjelsås, men det vil ikke si at jeg kun oppholder meg på disse områdene dah! Pokker heller ass! Håpløst å diskutere noe her!

Har selv gått på Sogn vgs i 3år, og der er det som kjent en god del mørkt, og ikke kom her og si at BMW ikke var populært der a! Foruten de som ble plukket opp av eller eide var det mye snakk og iver etter disse.

Christoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en med den største riskokern uttaler seg om BMW og dens status må jeg bare le av.

Referer da til Bamsemoms.

-edit-

Forresten, Mercedes har alltid vært mer luksuriøs enn BMW. Og er derfor eid av flere gamlinger. Som vi ser i trafikken hver dag.

BMW derimot er en kombinasjon av kjøreglede og komfor (luksus), på generel basis. Mercedes har seff AMG osv blabla.

Mercedes har større rustproblemer enn BMW.

Måtte bare komme fra en Larviker (min samboer er derfra) ;)

At BMW er mer sportslig er det ingen tvil om, burde heller ikke være noe å snakke om for de satser generellt mer på motorsport (eller gjorde).

Så oppblåste og pompøse var de i mange år at Mercedes måtte statuere noen eksempler på at de også kunne lage sportsutgaver...

CLK-GTR, SLR, C2, flere AMG`s osv jekket BMW ned noe... så har vi Brabus, Carlsson ol. som tilsvarer Alpina,Hartge osv.. (?) burde være sammenliknbart.

Mange av disse er ingen hverdagsbiler, men det vil jeg ikke påstå M3,M5,M6 heller er...

BMW er nok totalt sett mer sportslig da de satser mer på dette området, men de fleste kan innrømme at Mercedes har kommet seg!

Christoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Elgen-:

Nei, arbeider på Grünerløkka og bor på Kjelsås, men det vil ikke si at jeg kun oppholder meg på disse områdene dah! Pokker heller ass! Håpløst å diskutere noe her!

Har selv gått på Sogn vgs i 3år, og der er det som kjent en god del mørkt, og ikke kom her og si at BMW ikke var populært der a! Foruten de som ble plukket opp av eller eide var det mye snakk og iver etter disse.

Du klarer jo ikke å ta imot noe negativt som andre sier om merc. du må skjønne ikke alle liker taxi og gamling tralle. det er du som burde lære deg å diskutere selv om det kommer noe negativt mot deg og dine meninger må du klare å takle dette.. du som kommer med usaklige ting som at det er mulig å diskutere her osv.. hvem velger å svare på denne tråden a???.. du burde tåle litt motstand..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber med Mercedes på et skadesenter. Etter hva jeg har erfart med mercedes og kvalitet på deler og bil, velger jeg heller å importere meg en lada ifra danmark!! Mange spør seg vel hvorfor!? Fordi jeg gidder ikke kjøpe lik bil som Fred Flintstone sin med en prislapp på ca 500 000kr!

Jeg vurderer og åpne "kjeks" fabrikk med alt jeg kan koste opp etter å ha slipt

rust på/i dører, hjulbue, frontplate, gulv, kanaler, bakluke, panser, bakplater, osv.

Om jeg fikk valget mellom BMW og Mercedes Benz, ville jeg valgt BMW, hvis ikke mercedes hadde laget en bil kun i plast og aluminium!

Hvorfor? Kvalitet foran Kvantitet.

Og bare for å forklare hvorfor nesten alle Mercedes eiere parkerer så stjernen på panseret er synlig. Fordi Bakluka ser ut som en filletet lefse med knust kjeks som pynt!!

Mercedes:ssip: BMW :win

Hvis noen tar dette innlegget litt tungt, Har du da tørt å se under teppet på din Mercedes? Ikke gjør det!!!!

MVH

Volvo_sleeper

god(h)jul alle sammen!!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har kommet fra vanskelig, trange kår så til et rikt og godt land, så vil man gjerne komme seg litt opp og frem. Det er vel en grunn til at man flytter, man ønsker å få det bedre?

De fleste bilentusiaster er vel enige om at BMW er bra biler? (Kanskje ikke de som har hatt lappen kun to-tre år og har hatt det kun det ene bilmerket de har og mener er best?)

Uansett, jeg har aldri hatt BMW som egen (kjøre) bil, men har eid noen stykker.(3 og 5 serier) De er jo noen fantastiske kjøremaskiner?

Da er det jo positivt at våre nye landsmenn satser på å jobbe litt ekstra så de får råd til å kjøpe seg en bil som koster litt ekstra?

Bra for de, de blir mer fornøyd og har det bra.

Bra for landet, bra for alle.

Hvorfor si negative ting om andre mennesker om de har dårlig eksosannlegg og stor stereo?

Si negative ting om de som bryter loven heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider