Gå til innhold

BMW suser forbi Mercedes

Ranger emnet

bimmer_boy

Anbefalte innlegg

jeg jobber med Mercedes på et skadesenter. Etter hva jeg har erfart med mercedes og kvalitet på deler og bil, velger jeg heller å importere meg en lada ifra danmark!! Mange spør seg vel hvorfor!? Fordi jeg gidder ikke kjøpe lik bil som Fred Flintstone sin med en prislapp på ca 500 000kr!

Jeg vurderer og åpne "kjeks" fabrikk med alt jeg kan koste opp etter å ha slipt

rust på/i dører, hjulbue, frontplate, gulv, kanaler, bakluke, panser, bakplater, osv.

Om jeg fikk valget mellom BMW og Mercedes Benz, ville jeg valgt BMW, hvis ikke mercedes hadde laget en bil kun i plast og aluminium!

Hvorfor? Kvalitet foran Kvantitet.

Og bare for å forklare hvorfor nesten alle Mercedes eiere parkerer så stjernen på panseret er synlig. Fordi Bakluka ser ut som en filletet lefse med knust kjeks som pynt!!

Mercedes:ssip: BMW :win

Hvis noen tar dette innlegget litt tungt, Har du da tørt å se under teppet på din Mercedes? Ikke gjør det!!!!

MVH

Volvo_sleeper

god(h)jul alle sammen!!

Ok :)

For og ikke få noen enorm eksplosjon fra andre mercedes eiere nå så må jeg bare få prøvd å jekke ned stemningen her :D

Du har en mening, den er grei.. respekterer deg og meningen din :) sier ikke at jeg er enig, men du har din mening..

Vi kan ikke fortsette å argumentere for og mot mercedes/bmw i all evighet!?!? Altså, Mercedes og BMW er konkurenter akuratt som peppes pizza og dolly dimples.. jeg liker dolly dimples, naboen liker peppes... so fucking what?

"'Klart jeg prater dritt om hans mening hvis han nevner pizza! det sier seg jo selv at han ikke kan ha en ulik mening enn meg.."'

Jeg syns for all del at ingen skal kunne slenge ut en masse dritt og at det bare blir oversett, men av ogtil må vi vel for faen kunne være litt kompis selv om vi ikke har samme bilmerket på panseret???

så tilbake til topic...

Når jeg var innom prosjektforumet for noen minutter siden så var jeg innom neonmuffler sitt prosjekt.. Utrolig bra prosjekt og resultat tilnå !

Ett bra eksempel på en rå BMW...

Så var jeg innom ett Volvo amazon prosjekt.. jøss, den bilen har potensiale til å bli (tøffere enn den er/) noe tøft!

Til slutt Eiriksmil sitt prosjekt.. daihatsu(tror jeg det skrives) charade :) Stilig liten bil det også..

"Men e321 da.. faen har du sett på andre biler enn mercedes? nei, her er det bare mercedes som gjelder"

Hørtes det ut som noen fornuftig mening eller?

Det som var starten på denne tråden var jo at BMW hadde solgt mer biler enn mercedes i år.. Er bare en ting å si; Gratulerer !

God jul til alle sammen ! Inkludert alle bmw eiere og Volvo_sleeper :)

Mvh

Espen

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok :)

For og ikke få noen enorm eksplosjon fra andre mercedes eiere nå så må jeg bare få prøvd å jekke ned stemningen her :D

Du har en mening, den er grei.. respekterer deg og meningen din :) sier ikke at jeg er enig, men du har din mening..

Vi kan ikke fortsette å argumentere for og mot mercedes/bmw i all evighet!?!? Altså, Mercedes og BMW er konkurenter akuratt som peppes pizza og dolly dimples.. jeg liker dolly dimples, naboen liker peppes... so fucking what?

"'Klart jeg prater dritt om hans mening hvis han nevner pizza! det sier seg jo selv at han ikke kan ha en ulik mening enn meg.."'

Jeg syns for all del at ingen skal kunne slenge ut en masse dritt og at det bare blir oversett, men av ogtil må vi vel for faen kunne være litt kompis selv om vi ikke har samme bilmerket på panseret???

så tilbake til topic...

Når jeg var innom prosjektforumet for noen minutter siden så var jeg innom neonmuffler sitt prosjekt.. Utrolig bra prosjekt og resultat tilnå !

Ett bra eksempel på en rå BMW...

Så var jeg innom ett Volvo amazon prosjekt.. jøss, den bilen har potensiale til å bli (tøffere enn den er/) noe tøft!

Til slutt Eiriksmil sitt prosjekt.. daihatsu(tror jeg det skrives) charade :) Stilig liten bil det også..

"Men e321 da.. faen har du sett på andre biler enn mercedes? nei, her er det bare mercedes som gjelder"

Hørtes det ut som noen fornuftig mening eller?

Det som var starten på denne tråden var jo at BMW hadde solgt mer biler enn mercedes i år.. Er bare en ting å si; Gratulerer !

God jul til alle sammen ! Inkludert alle bmw eiere og Volvo_sleeper :)

Mvh

Espen

Er enig med deg angående prosjekter, Jeg synes det er kult å følge meg uansett hvordan biltype det er osv.. Har lest igjennom et par golf 1 prosjekter og synes det er spennedne og følge med på og liker old school prosjektene.. At jeg eier en bmw vil ikke si jeg ikke liker merc.. er mange gjennomførte mercer som gjennomførte bmw'r.(da resten av bmw'ne er stylet ihjel og rævkjørte.) min er såklart iblandr de gjennomførte bmw'ne kiddie :)

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer jo ikke å ta imot noe negativt som andre sier om merc. du må skjønne ikke alle liker taxi og gamling tralle. det er du som burde lære deg å diskutere selv om det kommer noe negativt mot deg og dine meninger må du klare å takle dette.. du som kommer med usaklige ting som at det er mulig å diskutere her osv.. hvem velger å svare på denne tråden a???.. du burde tåle litt motstand..

*Rister på hodet* :omfg

Christoffer

`98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi

X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240

X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer jo ikke å ta imot noe negativt som andre sier om merc. du må skjønne ikke alle liker taxi og gamling tralle. det er du som burde lære deg å diskutere selv om det kommer noe negativt mot deg og dine meninger må du klare å takle dette.. du som kommer med usaklige ting som at det er mulig å diskutere her osv.. hvem velger å svare på denne tråden a???.. du burde tåle litt motstand..

Men hvor i all verden har du dette fra? Forsvarer kun noe jeg som mange andre brenner for, så kommer du opp med dette? Er iallfall ikke på denne siden av skjermen usakelige uttalelser kommer som; ser du det hver dag? tåler ikke negative kommentarer osv....? Har faktisk om du har lest tidligere i tråden sagt de begge har sine kvaliteter visa-verca. Og som du selv sa; om alle hadde hatt samme smak ville det blitt kjedelig, -det er jeg absolutt enig i:)

Man må kunne forsvare og mene noe uten å bli stemplet som all-nagativ og lite mottagen for andre synspunkter! :hello:

Christoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor i all verden har du dette fra? Forsvarer kun noe jeg som mange andre brenner for, så kommer du opp med dette? Er iallfall ikke på denne siden av skjermen usakelige uttalelser kommer som; ser du det hver dag? tåler ikke negative kommentarer osv....? Har faktisk om du har lest tidligere i tråden sagt de begge har sine kvaliteter visa-verca. Og som du selv sa; om alle hadde hatt samme smak ville det blitt kjedelig, -det er jeg absolutt enig i:)

Man må kunne forsvare og mene noe uten å bli stemplet som all-nagativ og lite mottagen for andre synspunkter! :hello:

Ser på dine innlegg når noe negativt kommer mot mercedes så er du med "bare tulL" "idiostisk utsagn" men samma for meg hva du mener om bmw eller mercedes.. jeg kjører bmw og du mercedes.. sånn er det.. kanskje din neste bil blir bmw :lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig det faktisk lå noe i det og da...;) Har faktisk hatt bmw jeg du.. var ikke verdt å nevne siden det ble reklamasjon etter 3 dager, hehe... Men er ikke å legge skjul på at dette var selgerens tabbe. Ingen utenkelighet at jeg prøver en mørting-tralle en gang nei...

Ha en god kveld da du;)

Christoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig det faktisk lå noe i det og da...;) Har faktisk hatt bmw jeg du.. var ikke verdt å nevne siden det ble reklamasjon etter 3 dager, hehe... Men er ikke å legge skjul på at dette var selgerens tabbe. Ingen utenkelighet at jeg prøver en mørting-tralle en gang nei...

Ha en god kveld da du;)

hehe... skal kanskje si jeg å at pappa holdt på å kjøpe en lik merc som du har.. hehe.. kanskje jeg kjøper en gammel taxi engang jeg å ;)

Ha en god kveld du også ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

******, *****, ***************************************** ;)

****** ****** *** ***** ************* ***** **,

**** ** ****** *** **** ** ***** **** *** * *******.

dermed *************************** m*zda!!!!!!!!!!

*** *** ****** *** ****.

Edit: Det var nå grusomt til *************** sensur****** da.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider