Gå til innhold

Nei, ny bil da mon tro?

Ranger emnet

Karina

Anbefalte innlegg

Je, etter mye syting til Club Honda's eminente sjef Petter så ble det en tur på meg også. En lang tur faktisk. Kjørte den da vi var på treff i Ålesund nå i helga, jeg lånte den under street crusinga :)

Gimme money sier nå bare jeg....

post-143-13804851244649_thumb.jpg

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haahaaaaaaaa.......... noen som har glemt baktus hjemme eller??

Faen du var jo laaangt finere med langt og blondt hår du da...!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. drømmen har lenge vært S2000.. det er en suveren bil.. og masse potensiale.. men.. prisen gjør sitt, ja.. :P

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

Har prøvekjørt denna bilen og må si det var en helt vanvittig opplevelse.

masse digge detajer som:

Utrolig kort-gira

Presis Clutch

Oversiktig

Bra med trøkk, selv med bare 240hk

FEET lyd

s2000 er en råå bil jeg GJERNE skulle hatt råd til!

men det er ikke store motoren da... nothing beats cubic inches!

det tok ikke lange stunden før det dukket opp kompressorsett til S2000.. lavtrykks,positive displacement.. primært for å skape mere krefter lavere i turtallsregisteret.

men det er ganske sikkert en artig bil..kunne tenkt meg en prøvetur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 964C2

men det er ikke store motoren da... nothing beats cubic inches!

det tok ikke lange stunden før det dukket opp kompressorsett til S2000.. lavtrykks,positive displacement.. primært for å skape mere krefter lavere i turtallsregisteret.

men det er ganske sikkert en artig bil..kunne tenkt meg en prøvetur:)

Mange sier imot deg på akkurat den der.. De jeg har snakket med, sier S2000 skal ha bra bunndrag også :) (Og jeg har litt problemer med å tro på det, da jeg aldri har kjørt en honda som har reagert før 4500omdr.....)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Mange sier imot deg på akkurat den der.. De jeg har snakket med, sier S2000 skal ha bra bunndrag også :) (Og jeg har litt problemer med å tro på det, da jeg aldri har kjørt en honda som har reagert før 4500omdr.....)

hehe.. skal vel ikke påstå noe som helst.. jeg har jo aldri eid, kjørt en sånn bil... disser den ikke heller!

jeg bare leste noen reportasjer om S2000 i amerikanske blader rett etter den kom.

"Honda's S2000 is a blast to drive, especially on the open road. Its high-revving engine and six-speed stick (the only transmission available) can get a little tedious in-town, but this car was built for the sports car purist who plans weekend drives which avoid the interstates and rely mostly on back roads."

"

Fantastic. And it makes wonderful high-tech sounds as it reaches for peak power.

If there's any weakness, it's a shortage of torque.

The S2000 doesn't make much of it, and the engine doesn't really come to life until about 6000 r.p.m., which is why it can be tricky to achieve a maximum launch.

"

Kikket litt på S2000 når jeg kjøpte min bil...japsebiler er relativt rimelige i USA.

Everything you need to transform your S2000 into a boxster killer:

http://solar.innercite.com/comptech/441500.html

...lyser misunnelse...hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider