Helios Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 jeg syns også de 911 pussera er litt fete. noen som har erfaring med montering av disse? vanskelig? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Kan man ikke lage selv da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Bare lurer... får man kjøpt ferdig chrome mono visker? Helst av merket Bonrath hvis det er det beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by Polo Classic Hva med Mono-Style sine 911 viskere. To stykker som sitter ganske tett midt på a la Porsche 911? Vel. Da må man gå litt kraftigere til verks med modifiseringen og sveise og lakkere osv.. Trur ikke kimo er så interessert i det.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mai 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 hehe ja jonte har rett =) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 kittet autospar selger er samme som caprizone tror jeg fordi kittet jeg fikk fra autospar er JOM Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v jeg syns også de 911 pussera er litt fete. noen som har erfaring med montering av disse? vanskelig? Var det denne typen du sikter til?? Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 ER den typen jeg sikter til ja. skulle visst om noen hadde no erfaring.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg