Gå til innhold

Enderør til golf iv

Ranger emnet

mazdafreaks

Anbefalte innlegg

Kjøpte i dag ett enderør til tdi som skulle passe alle tdier, kjøpte dette på en bilradiobutikk i sverige, men denne passet ikkje, er det noen som har enkle løsninger på dette, Skal ha denne på i morgen, synest bilen er kjedelig uten eksosannlegg som man ser. Bilen er en 2002 golf iv tdi 4 motion,

4008035_s.jpg

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er fordi du har 4 motion at den ikke passet.. Pleier å stå med VELDIG liten skrift det om 4-motion biler. Er mye som passer på de fleste Firere men når det i tillegg er 4-motion er det litt spesielt... Har desverre ingen tips til deg ellers

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt en lik bil som deg, og var på bilextra og hørte litt rundt her om dagen ang dette, hverken Ferrita eller Simons har effektanlegg\bakpotte til denne.

Så den eneste muligheten jeg så var superpsrint, de hadde til 4-motion, (riktig at det er spes på 4-motion) men den bakre potte\lyddemperen kosta ca4000,- tror jeg, og den bakre ledde, (likt det du har på bildet) kostet 1740,- DAH!!!

Synes den bakrepotta ligner bensintanken på en bil jeg, meget spesiell synes nå jeg..

Dette var vel ikke helt klart svar på spørsmålet ditt, men det er jo en grei opplysning, nysjerrig på å vite hva du får til videre, enig med at det kler seg med en liten baktutt.

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den på eg, med å skjære av de originale stussene på potta, og skjære enderørene på langs for å klare å utvide de for å presse de på stussene eg lot være igjen til å klare å klemme fast klemmene som var igjen, dette er nok bare midlertidligt, men ser utrolig mye bedre ut, kan legge ut bilder vis det er interesse..

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider