Gå til innhold

Årets første Streetmeet - Hva synes dere ?

Ranger emnet

Loppa

Hva synes du om årets første Streetmeet ?  

95 stemmer

1. 1. Hva synes du om årets første Streetmeet ?

• Helt rått. Beste Streetmeet ever!
      46
    • Meget bra, men manglet det lille ekstra.
      36
    • Bestått treff. Forbedringspotensiale
      10
    • Dårlige greier, alt var bedre i gamle dager.
      2
    • Sugde bigtime.
      4

Anbefalte innlegg

Ja, da var årets første store Streetmeet avviklet. Hva synes folket ?

Var plassen bra? Bilene ? Oppmøtet ?

Til de som gikk litt for tidlig...... dere gikk glipp av en Viper !!! og ikke hvilken som helst heller, en tilnærmet race-rigget en. Herlig saker :D

Kom med reaksjoner folkens :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var kansje 150 biler der i dag?? Jeg synes det var helt sjef :)

Da er vi vel enige om at Strømmen suger hehe ;)

Men kansje ikke ha IKEA treff hver uke.. da blir det vel labert oppmøte etter hvert :)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For litt info om Vipern.

Dette er den tideligere gatebilen til Henrik Roos som kjørte i den svenske GT serien. Men for de som var litt opmerksome så kunne man se en del detaljer. Som, Difuser, stoor vinge, annent panser, fangere som var festet med klips. 18" Racing felger, store modifiserte bremser osv. Her er det byttet over en del ser det ut som ifra banebilen.

Etter hva jeg hvet, etter en samtale med hr Roos på kaia i oslo for noen år siden så er det 600hk i kjærra. Noe som etter sigende går meget bra.

Kan selv gå god for at en orginal GTS med 450hk slepper på 3.giret i 100km/h :)

Noen som hvet noe mere om bilen så legg gjerne ut. For dette er en av de feteste gatebilene i norge for øyeblikket. Detroit power rules. Except for rotary power :)

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, var bra dette.

Jeg kjente ikke akkurat så mange der, og det var vel heller ikke så mange som kjente meg så jeg ble bare gående rundt.

Virka som om Viperen og RX7en var de største begivenhetene, pene biler det der må jeg si.

Folk kunne vært litt mer pratsomme og pågående når man så på bilen dems, men ellers bra.

BTW, i tilfelle noen kanskje la merke til det, kom i en omtrent 100% original Mercedes E200 CDI, en blå en vel og merke.

Var ikke der så lenge, men var der nok til å se ett par stilige biler, masse 'får i ulveklær' må jeg si det virka som om det var. :)

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt første streetmeet, men definitivt ikke siste! var mye morro å se på der. rx7`n og överladdaren`s "316" var absolutt mine favoritter :D og jeg er litt sur på Lillegud som gjorde at jeg gikk glipp av viperen ;) var gøy å treffe mange av folkene man har prata endel med på nettet :) mange hyggelige mennesker :) alt i alt var det en vellykket kveld!

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

mitt første streetmeet, men definitivt ikke siste! var mye morro å se på der. rx7`n og överladdaren`s "316" var absolutt mine favoritter :D og jeg er litt sur på Lillegud som gjorde at jeg gikk glipp av viperen ;) var gøy å treffe mange av folkene man har prata endel med på nettet :) mange hyggelige mennesker :) alt i alt var det en vellykket kveld!

Åppi din !! ekke så lett når øya sitter i veien vettu !! ;) jeg fikk den jo godt og vel med meg ! så ikke skyld på meg !!!

Men ellers ! Dette var bra ! gikk over alle forventninger når det gjaldt oppmøte !!! og dette er TIDLIG på sessongen ! det er fortsatt litt surt ! og det er en av årets største drekka dager ! så denne sommern tror jeg blir fin ! :D gleder meg til Neste gang ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider