Gå til innhold

Årets første Streetmeet - Hva synes dere ?

Ranger emnet

Loppa

Hva synes du om årets første Streetmeet ?  

95 stemmer

1. 1. Hva synes du om årets første Streetmeet ?

• Helt rått. Beste Streetmeet ever!
      46
    • Meget bra, men manglet det lille ekstra.
      36
    • Bestått treff. Forbedringspotensiale
      10
    • Dårlige greier, alt var bedre i gamle dager.
      2
    • Sugde bigtime.
      4

Anbefalte innlegg

vi kom dit litt før viperen dro igjen..syntes det var mye folk der da jeg. var visstnok mye mer folk før på kvelden..dette lover bra!!

var kjempekult!! når blir neste gang ?!?!!?!? :dude: :dude: :skaal: thumpsup thumpsup

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by jantore

For litt info om Vipern.

Dette er den tideligere gatebilen til Henrik Roos som kjørte i den svenske GT serien. Men for de som var litt opmerksome så kunne man se en del detaljer. Som, Difuser, stoor vinge, annent panser, fangere som var festet med klips. 18" Racing felger, store modifiserte bremser osv. Her er det byttet over en del ser det ut som ifra banebilen.

Etter hva jeg hvet, etter en samtale med hr Roos på kaia i oslo for noen år siden så er det 600hk i kjærra. Noe som etter sigende går meget bra.

Kan selv gå god for at en orginal GTS med 450hk slepper på 3.giret i 100km/h :)

Noen som hvet noe mere om bilen så legg gjerne ut. For dette er en av de feteste gatebilene i norge for øyeblikket. Detroit power rules. Except for rotary power :)

En komis av en kompis har leid ut underetasjen av huset sitt til viper fyren, og fortalte meg at han kjøpte den bare for og eie en viper, men han hadde ikke råd til tollen (ga 1,000,000 i sverige)

Han skulle kjøre til han blei stoppa med den, for så og dra til sverige og selge den igjen:)

over til noe annet; Street meet var helt rått!!! Jeg kom ikke før kl 23, og gikk sikkert glipp av masse, men det var jo mye fine biler og se på, og når jeg skulle dra fikk jeg bevist at en primera gikk bedre enn en golf gti:D :D (veit ikke om det var 16v, men det var morro da)

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NissanPrimera

En komis av en kompis har leid ut underetasjen av huset sitt til viper fyren, og fortalte meg at han kjøpte den bare for og eie en viper, men han hadde ikke råd til tollen (ga 1,000,000 i sverige)

I Sverige er det ingen form for "vanlig" avgift ved import/registrering av biler, bare moms og noen mindre gebyrer for teknisk kontroll og slikt..

Om man importerer en bil er avgiftene (utenom momsen) akkurat de samme om det er snakk om en '76 Lada eller en ny Viper, og det er ikke snakk om store summer. I Norge derimot...

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Spangen

I Sverige er det ingen form for "vanlig" avgift ved import/registrering av biler, bare moms og noen mindre gebyrer for teknisk kontroll og slikt..

Om man importerer en bil er avgiftene (utenom momsen) akkurat de samme om det er snakk om en '76 Lada eller en ny Viper, og det er ikke snakk om store summer. I Norge derimot...

Ok. Men det er det jeg blei fortalt i hvertfall, at han ikke hadde råd til og registrere den!

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i at detta var jævli bra.. :)

I begynnelsen gikk jeg bare og tassa, og visste ikke hvem som var hvem fra forumet.... men.. etterhvert ble det litt snakk, og kvelden ble toppa når Håkon kom med RX7'n .. helt klart.. fy faen for en bil.. som jeg hørte en si om viper'n der nede: 'Det er bare en ting som er feil med den bilen... det er en amerikaner' .. :P

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet var veldig bra og mange fine biler. Det eneste jeg ikke likte var de som kjørte i motgående kjørefelt fra Texaco'en. Skvatt bra, men gudskjelov gikk det bra! Jeg vet ikke hvor mange som ikke skjønte hvem side av veien man skulle kjøre på. Jeg så iallefall 3 stykker + den jeg holdt på å få i trynet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NissanPrimera

Han skulle kjøre til han blei stoppa med den, for så og dra til sverige og selge den igjen:)

Den planen kan han glemme, saken er nemlig den at i det han blir stoppa blir bilen taua inn av tollvesenet, og vips så har man hverken bil eller penger, bilen kan så selges på tvangsauksjon dersom han ikke betaler avgiftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

veldig bra oppmøte, og mange fine biler der.

så stemmer for å fortsette streetmeet's a der.

men personlig syns jeg det var litt døtt og stille. var liksom ikkeno fart, alle bare sto rundt og skravla. minimalt med burning etc.

hehe Loppa gjorde jo sitt for å få igang litt action :D haha :)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider