Gå til innhold

prisvurdering på felger! haster

Ranger emnet

e-tanbe

Anbefalte innlegg

ok, tydeligvis lite trafikk her idag..

uansett nå har jeg kjøpt allerede. legger ved noen bilder, lurer egentlig på hvor mye jeg burdte gitt for dem :boxing

det som er problemet er at den ene har en bulk, samt at to dekka har sprekker.. tydeligvis kjørt på fortauet eller no.. gjør det noe?

har sannsynlig funnet ut at denne posten er feil postet, skulle sikkert i off-topic eller no.

171220059go.th.jpg

171220050026qy.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ga du for de da? Det jeg ser av felgene ser jo greit ut, men den bulken ser litt ekkel ut.. Prøv å kjør med de å kjenn om du merker den, noe jeg tror. Vet ikke åssen det er å rette den ut men vet det er firma som gjør det. Den var jo forhåndsvis "fin" bulken da..

hei, ga 2000,-.. men lurer veldig på om det var dårlig eller bra handel..

ang den bulken, den ser ikke så stor ut i "real life". men kommer nok til å merke den.

kan nok ikke kjøre med de, mangler felg skruer.. samt det er blank is ute :cocain:

gleder meg til vintern er over, blir digg å bytte ut de gamle 14" stål felgene med biltema kapsler.

men lurer på et par andre ting også..

hvor kan man kjøpe felg skruer billigst? biltema?

samt hvor mye luft skal det være i dem. (bilen er en 90 mod vectra gls veier 1,2 tonn eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgmutre/skruer er vel såpass billig uansett, lite åsspare på å lete etter billige.

2000kr ja, tror nok at han som solgte felgene er glad. Var litt i overkant pga bulken på den ene felgen. Den der har jeg tro på at du merker. Er det bulk på andre siden også? Eller kun på innersiden?

er bare på innsiden, som sagt er bilde litt missvisende pga blitz og vinkel ser ikke så stor ut. men trur også at jeg kommer til å merke det litt.

ellers er dekka brukbare kommer nok til å bruke dem en sesong.

fant ikke noen billigere felger med dekk, så noen oz felger til 3000,- men da måtte jeg kjøpe nye slanger og dekk så da kommer det fort opp i 6000-7000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, ka komme med en update ang spotan handlene min..

så litt mere på dem ute istad, samt fyllte dem med luft..

nå viser det seg at det er 2 av felgene som har bulker, slik at det blir vanskelig å avbalansere dem. samt at det ene dekket var så djupe sprekker at jeg må bytte det.

alltså rette opp 2 felger samt kjøpe 2 dekk. så ringte til han jeg kjøpte den av. så jeg får penga tilbake og han får felga. lurt?

veldig syndt egentlig at de bulka var der, er egentlig drit tøffe felger.

8x17 å greier.

er det noen her som har noen fine filger til salgs til opel er det bare å si ifra. kan godt gå opp i pris for bra felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 18 tommere til deg jeg!

Er felgene som står på bilen på disse bildene:

http://www.bilforumet.net/portal.php?disp=DP&makeid=&model=colt&user=&col=&dir=&action=view&depotid=916

ET 35, bra med mønster (to av dekkene må byttes etter neste sessong), 215/35 dekk gjør at de ikke er værre å få plass til enn 17 tommere med 215/40 dekk.

Ingen kast eller noe, bare mindre skraper. Felgene er dessuten lakkert sorte med sprøyte/billakk, meget blanke! Ingen skader etter lakkering. Fått mye positiv tilbakemelding på dem, ser rå ut.

3900,- ferdig pruta, penger tilbake garanti :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 18 tommere til deg jeg!

Er felgene som står på bilen på disse bildene:

http://www.bilforumet.net/portal.php?disp=DP&makeid=&model=colt&user=&col=&dir=&action=view&depotid=916

ET 35, bra med mønster (to av dekkene må byttes etter neste sessong), 215/35 dekk gjør at de ikke er værre å få plass til enn 17 tommere med 215/40 dekk.

Ingen kast eller noe, bare mindre skraper. Felgene er dessuten lakkert sorte med sprøyte/billakk, meget blanke! Ingen skader etter lakkering. Fått mye positiv tilbakemelding på dem, ser rå ut.

3900,- ferdig pruta, penger tilbake garanti :D

dem så pene ut.. men holder lakken seg bra på felgen, flasser ikke av når man vasker med høytrykk eller no? nå bor jo du temmelig langt unna meg, så det kan bli et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakken holder vaskehall med børster den. methano her på forumet skal komme å se på dem i kveld, så satser på at de blir solgt. Stress med frakt ja, tenkte ikke på hvor du bodde..

grei den.

har snakket med han jeg kjøpte dem av igjen, og det er mulig at jeg kan får dem billigere. evnt heve kjøpet siden han ikke nevnte bulkene (han hadde tydeligvis ikke sett så mye på felgene selv).

så skal snakke med et dekk verksted i morgen å høre, ang bulkene.

men er ganske tøffe felger 8x17 å greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider