Gå til innhold

Nye Drosja til ene sjefen min, hva syntes dere? =)

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det Votex pakke som er smellt på denne Passaten? Vet du noe om det, trådstarter?

er vistnok votex pakke ja. gjenstår fortsatt litt som ikke har kommet...

sånn ellers så er det mange meniger for og imot... selv så liker jeg bilen utrolig bra nå etter 80mil i den på 2 døgn... jeg liker fronten på den. rompa er det noe ved jeg ikke helt skjønner... noe rart der... ellers så er den utrolig fin inni med børsta aluminium og nok av finesser i hue og ræva for å si det mildt ;)

motor, gir. understell, sving, lys osv er bare helt konge...

sånn for de som lurer så er denne bilen her ikke 4motion

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående det, går en Lorinser (??) stylet Mercedes E-klasse (karrosseri W211) i Oslo. Stasjonsvogn, sølv, trolig 18" på den. Helt nydelig bil. Motor vet jeg ikke fordi han har tatt bort modellbetegnelsen bak.

Jeg tar noen pic's av den neste gang jeg ser den :)

Tror jeg så den her om dagen, er det ikke en dame som kjører den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en slik senest i dag. Ser ut som de har kryssa Passaten og en Audi, ja.

Den er jo en ganske delikat bil - til "familieracer" å være. Jeg liker den iallefall langt bedre enn eldre Passater. ;) Men ekstraordinært lekker er den ikke.

Hvordan i all verden kan du påstå at Passat er en "familieracer" ?!?

Den har ikke sportslige ytelser, den har ikke sportslig utseende og denne spesifike bilen er jo i tillegg en stasjonsvogn!

Herregud... Passat er og blir en helt vanlig bruksbil, hverken mer eller mindre.

- Glen

Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter...

- 1995 Subaru Impreza GT

x 1989 Opel Vectra 2.0i 4x4 *Svett som faen* -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har mye mer sportslig utseende enn en Daewoo eller hundai, eller en Volvo v40-v70.. så da kan vi kalle denne en av de sportslige (utseendemessig) av bilene nå til dags, i samme høyde som audi a4, Peugeot 407, Mazda 6.

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har mye mer sportslig utseende enn en Daewoo eller hundai, eller en Volvo v40-v70.. så da kan vi kalle denne en av de sportslige (utseendemessig) av bilene nå til dags, i samme høyde som audi a4, Peugeot 407, Mazda 6.

Vel... Synes nå Hyundai Coupé har laaaaaaaaaaaaangt mer sportslig utseende enn nye (og gamle) Passat'en. Volvo V40 ser i allefall ikke mindre sportslig ut enn Passat, i mine øyne i allefall. Daewoo er jo et usaklig merke å dra frem da.

Passat er dritschwett, og det kan ikke diskuteres. Det er en bil som aldri har vært ment å være sportslig. Det er en HELT alminnelig familiebil, og intet mer.

Skal du ha familieracer, så er vel heller Audi RS4 og RS6 mere saklige. Og hva med Lancer EVOIX ? Til og med Impreza GT Wagon er mere familieracer enn Passat...

Passat TDI er taxi... ikke sportsbil.

- Glen

Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter...

- 1995 Subaru Impreza GT

x 1989 Opel Vectra 2.0i 4x4 *Svett som faen* -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider