Gå til innhold

Nye Drosja til ene sjefen min, hva syntes dere? =)

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

Hvordan i all verden kan du påstå at Passat er en "familieracer" ?!?

Den har ikke sportslige ytelser, den har ikke sportslig utseende og denne spesifike bilen er jo i tillegg en stasjonsvogn!

 

Herregud... Passat er og blir en helt vanlig bruksbil, hverken mer eller mindre.

 

- Glen

 

Tja Passaten går ganske bra med 2,0TDI 140 hk eller 2,0T 200 hk da. Og det er helt orignalt... Men spørs jo hva man sammenligner med. Du er velkommen til å foreslå en 2006 modell st.vogn til rundt 400-500k kr som er raskere og fotjener "racer" tittelen bedre...

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den nye 3-serie stv er mere famile racer

opel zafira opc

knock

 

Zafira OPC/Opel Performance Car er en MPV/Multi-purpose vehicle eller multi van som det også kalles ikke en stv..

 

Kan lese om det her ;)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Minivan

 

Men du får Astra H i Stv og Vectra C i Stv som OPC også

 

Mvh

 

CalibR

 

---------------------------------------------------

 

Ellers likte jeg bilen til sjefen din Azzido. Veldig clean. Artig å se sånne biler fra Volkswagen med litt plastikk isteden for bare Audi med S-line i vw-Audi-gruppen :)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye Passat er klumpete, og det er litt for lang stump på den... Når det er sagt, naboen har en ny Passat stv. og den er faktisk ganske fin in real life. Jetta er bare stygg, utrolig dårlig profil.

 

De få snasne stv. ene kan ramses opp på en hånd, Evo wagon, WRX STi stv. og Ferrari 456 stv.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble aldri serieprodusert, så det tells ikke. Ble laget, tja, 3 av den?

 

 

Også vet jeg ikke om jeg husker en WRX STi stasjonsvogn? Visste ikke at det fantes...

 

WRX STi wagon, finnes i Japan... Samme med Evo wagon... Ferrari 456, tror faktisk den regnes som serieprodusert, litt usikker (er iallfall ikke konsept), laget 7 biler, 6 eies av Sultanen av Brunei...

 

Uansett, serieprodusert eller ikke.. .Teller det ikke? Den er da digg, den... Var jo bare det jeg sa...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at det er Norges mest solgte bil sammen med Toyota Avensis som også er like "feil" da... kiddie

 

 

Må ikke bry deg om dem, for noen er Volvo 240 religion og for andre er det så hat at det ikke er mulig engang. Hvertfall fjortisene som ser seg blind på merker "ååå Ford 4 life ass" osv... Noen forguder Toyota faktisk (yippiii) hehe...

 

 

Jeg syns vogna var jævlig tøff. Også spurte vel ikke Azzido om hva folk syntes om ytelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en kjedelig familiebil som sklir inn i mengden... Alt er feil med en sånn bil:P For mange dører, STV, feilhjulstrekk, for liten motor. Men er vel praktisk som drosje

 

 

Du får prøve å dytte en bikje/barnevogn bak i en sedan, så skjønner du hvorfor noen vil ha stv :lol Fwd er jo greit, ikke alle skal ligge sidelengs hele vintern...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår