Gå til innhold

Lyst til å lage logoforslag?

Ranger emnet

Dokka Gatebilklubb

Anbefalte innlegg

Hei!

Dokka Gatebilklubb skulle hatt en logo, men er usikre på hva vi skal satse på. Derfor tenkte jeg å legge ut en tråd her, i håp om at noen gidder å lage forslag til oss... :)

Dette er ikke en konkurranse med premie, det har vi desverre ikke mulighet til. Men håper på mange kreative forslag allikevel. Vi har få eller ingen tanker om hvordan den skal være, så her er det bare deres egen kreativitet som setter grenser!

Skal ha både til webside og til klistremerker til bil ol., disse trenger ikke nødvendigvis å være like. Lykke til!

På forhånd takk! :)

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Header = "logo" på webside?

Skal ha både som vi kan lage som klistremerker til bil, som vi kan lage på klær og header (om jeg har forstått betydningen...:)) Og de trenger ikke nødvendigvis å være like...

Btw; disse forslagene deres er over all forventning. Fint å ha masse å velge mellom!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Header = "logo" på webside?

Skal ha både som vi kan lage som klistremerker til bil, som vi kan lage på klær og header (om jeg har forstått betydningen...:)) Og de trenger ikke nødvendigvis å være like...

Da beklager jeg :) kan prøve å lage en "rundere versjon av forgie "logo"?

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for enda et flott forslag! Har laget siden i piczo (dokkagatebil.piczo.com), men det er litt slitsomt å huske. Derfor lagde vi alias i .tk. Nå har jeg lagd den i http://www.dokkagatebil.moo.no også. Planen er å få ny webside, i dokkagatebil.com. Men ting tar tid... :)

En tanke: Ang logo til bil, er det mulig å få til noe som kan brukes som front- og bakrutestripe??

Og er det flere banner/header forslag?!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider