Import Tuning Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Den Cosmosen med 3 rotor som var på våler raste motoren med 0.9 bar i trykk på orginal turbor. Imponerende :D :D :D Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Originally posted by Import Tuning Den Cosmosen med 3 rotor som var på våler raste motoren med 0.9 bar i trykk på orginal turbor. Imponerende :D :D :D Hmmm er det så veldig bra da... Not... Syn for han..... :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 raset den? :( Det var ikke noe gøy.. Skjedde det på Våler eller? Det fikk jeg ikke med meg. Men jeg stod jo bare og trippet i pitlane og ventet på neste heat hele dagen og da. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Originally posted by Import Tuning Den Cosmosen med 3 rotor som var på våler raste motoren med 0.9 bar i trykk på orginal turbor. Imponerende :D :D :D Japansk kvalitet.......... :D:D:D:D Men synes synd på'n da. Vogna var jo faktisk litt fet. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Mai 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Jeg vet ikke hvor den raste men den mitterste rotoren mistet kompen når han skrudde opp trykket. men det kommer noe godt ut av det da. nå får den stor single turbo :) Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Originally posted by Import Tuning Jeg vet ikke hvor den raste men den mitterste rotoren mistet kompen når han skrudde opp trykket. men det kommer noe godt ut av det da. nå får den stor single turbo :) haha! ja og det er vel DU veldig lei deg for.. hehe! Du får selge han noen skikkelig seals om du greier å skaffe det... høhø ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Gikk det bra med rotorhuset? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Mai 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 tror Pan Speed har noe tøfft til den.. Jeg vet ikke hvordan det har godt med huset ennå.. Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Originally posted by Import Tuning tror Pan Speed har noe tøfft til den.. Jeg vet ikke hvordan det har godt med huset ennå.. sannsynligvis så er huset gått også! Om ikkehan har hurley seals...De er laget for å ikke ødelegge det når de først ryker... ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 vardet ikke rotor motorer som var holdbare da? har aldrig kjørt på såå lite trykk jeg altså :D Neida synd for han synes brakka hans er fet jeg tror han bor like ved meg, har sett bilen mange ganger Men hvordan er det med automaten hvis det skal trimmes mye da?? M Siter -97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs -94 Ford Escort Cosworth Min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Originally posted by Magnus vardet ikke rotor motorer som var holdbare da? har aldrig kjørt på såå lite trykk jeg altså :D Neida synd for han synes brakka hans er fet jeg tror han bor like ved meg, har sett bilen mange ganger Men hvordan er det med automaten hvis det skal trimmes mye da?? M han er bare holdbar om du passer på den ordentlig ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 trenger man å gjøre mer enn å bytte olje?? han har sikkert små intervaller slik som det på cossien... m Siter -97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs -94 Ford Escort Cosworth Min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Originally posted by Magnus trenger man å gjøre mer enn å bytte olje?? han har sikkert små intervaller slik som det på cossien... m riktig...! meget små også! ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 på cossien må man bytte ofte olje pga at det er lite olje på motoren 3.7 l ca da blir oljen fortere "brendt" for å kalle det det jeg bytter ca ved 400 mil eller sjekker olje hver gang jeg kjører, og lukter på den for å sjekke at det ikke lukter bensin... Med litt ekstra triks så har jeg nå ca 5 liter olje på :D Hvor mye olje går det på en 13 b feks?? det er jo ingen bevegelige deler bortsett fra rotorene da....og turboen er det det at filmen i rotorhuset blir borte???borewash??? M Siter -97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs -94 Ford Escort Cosworth Min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Mai 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 Nå var det ikke den Cosmoen (Roy sin) som var på våler som raste motoren, men den andre (Håvård sin) som går her til lands. Var en tur bortom å så på denne på lørdagen før treffet. Jommen hadde han ikke en 3.gen RX7 med 3-rotor stående i hagen også (ikke hans vel å merke, men allikevel) Ikke ofte en får se tre biler med 20B 3-rotor maskin på en gang på denne kanten av verden. Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.