G60Turbo Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Lurer på hvor nærme wastegateklokka tåler å stå i forhold til manifolden??? min havner ca 2cm i fra.... er vel gummimembran inni og det liker vel ikke varme?? skal ha på eksosbandasje, men det er kjekt å vite hva ting tåler, så får man mindre å bekymre seg for.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Du kan jo pakke den inn i sånn glassfiberarmert alufoliegreie da, sånn som brukes til motorvarmerelementer?? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 hmm... ? er ikke helt sikker på hvilket stoff du mener? og hvem har det i tilfelle? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Ja, sjerm den med noe.... PAkk den inn i noe, og kanskje få en metallplate mellom og hvis du får plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Originally posted by G60Turbo skal ha på eksosbandasje, men det er kjekt å vite hva ting tåler, så får man mindre å bekymre seg for.... Ikke ha på eksos bandage hvis du absolutt ikke må. Det som skjer er at du kapsler inn varmen i grenrøret og da blir det varmt for propellen... KAN resultere i skade/ slitasje. Greit på eksos anlegget, men man skal helst ikke kapsle inn varme på grenrør før turboen..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 tipper en alu-plate mellom fikser biffen, det synes jeg er litt finere også enn sånn varme bandasje surra rundt alt mulig. Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Originally posted by Larsern tipper en alu-plate mellom fikser biffen, det synes jeg er litt finere også enn sånn varme bandasje surra rundt alt mulig. Er enig her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Har tenkt på alu og ja, skjermer jo den direkte varmestrålingen og så surre et par runder med eksosbandasje rundt klokka burde jo hjelpe. Takker for tipsa, nå er jeg mer sikker på hva jeg bør gjøre! ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg