Gå til innhold

brock b1 felg på polo!?

Ranger emnet


AudioX

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var jo egentlig ment som en liten spøk fra min side...håper dere kan tilgi meg. Men er jo litt morro og trekke dere opp også da. Har desverre ikke noe erfaring med g40...men det hadde vært veldig fint om dere som har no gromt der ute kunne kommet med noe specs på disse. Gjerne med bilder av motorrom osv happyhappy

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke noe erfaring med g40...men det hadde vært veldig fint om dere som har no gromt der ute kunne kommet med noe specs på disse. Gjerne med bilder av motorrom osv happyhappy

 

Runars 190 hk G40 turbo. Std G40 med Rothe manifold og K04. G60 dyser

 

Felgerogsnacks001.jpg

 

Min G40 snart 1,3L G60 med portet lader, tannreimdrift 64,5mm ladehjul, dobble innsug på laderen, portet GT innsugsmanifold (større kanaler), 49,5mm spjeldhus, spesiallaget kam på egne mål, valg mellom to chipper, Jabbasport spesialmappet til min motor og SNS til std dyser. Skal sette på G60 lader (driver å overhaler) og må bytte mapsensor. Kommer til å kjøre med 1,6-1,7 bar ladetrykk(0,6 orginalt) og ca 200hk. Supersprint grenrør og racing kat.

 

Det som kommer er 1478cc motor med portet topp med 3mm større innsugsventiler og 4mm større eksosventiler. Denne kommer til å yte 220 hk+

 

0-100 med den nye girkassen og 200 hk vil være på under 6 blank, 1/4 mila på lave 13 sek

 

div006.jpg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Imponerende tall det der ja Polo Classic fine bilder også. Mye veier bilen din da åssen bremser har du...Må vel være norgesrekord det der. Kanskje det blir et lite race te sommeren da :mat

 

Har 256/20mm fra Rocco 16v foran og skiver fra Golf II med Golf IV bak. Orginalt er det 239/20 foran og tromler bak.

 

Bilen veier pr i dag 830 kg, full tank uten fører(fult interiør). Kommer nok kanskje til å krype under 800 med buret og to Sabelt Indy seter

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår