Gå til innhold

Felger eller syden...?!?

Ranger emnet

methano

Hva mener dere?  

82 stemmer

1. 1. Hva mener dere?

• Felger og dekk såklart...
      38
    • Sydentur
      46

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier..

Har et lite problem!

Jeg fikk et knalltilbud på nye 18" OZ Ultraleggera med dekk til Clioen min ifra importøren, men prinsessa mi truer med å reise til syden alene hvis jeg velger å bruke feriepengene...

I utgangspunktet er jeg litt tøffel, men det fristet noe veldig...

Felgene ser altså slik ut..

oz_ultraleggera_s_ci3_l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde det bare vært så lett...

Jobber 2 steder allerede, bilverksted om morgenene og på en skobutikk på kveldene, så er det 2,5 timer med dama etterpå... Jobber 6 dager i uka fullt!!

Syden har vi allerede vært hvert år nå de siste to årene...

(men så kjøpte jeg meg nye felger ifjor også da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare vært så lett...

Jobber 2 steder allerede, bilverksted om morgenene og på en skobutikk på kveldene, så er det 2,5 timer med dama etterpå... Jobber 6 dager i uka fullt!!

Syden har vi allerede vært hvert år nå de siste to årene...

(men så kjøpte jeg meg nye felger ifjor også da..)

men selg de felgene du kjøpte i fjor da og bruk de pengene på felger,

og så bruker du feriepengene på syden tur :kiss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene var jo tøffe de, men ærlig talt. Se for deg situasjonen om f.eks et år:

Alternativ 1) "Husker du den sydenturen vår? Hvor koselig vi hadde det.. ;)"

Alternativ 2) "Husker du da jeg kjøpte de felgene og kjørte hjem igjen for å se på Dr. Phil? Det var et minne for livet..."

Jeg ville valgt sydentur i hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De "gamle" felgene har jeg nesten allerede solgt (OZ F1 cup i 16" utførelse), selger de billig til min søster for 5.000 med dekk.. Så har jeg bare 7.500 igjen å betale ned på de andre (hvis det blir de da, har fått netto/netto-niceprice ifra importøren)

Pengeproblerer regjerer uansett da jeg bare er lærling på verkstedet.. Skobutikken er det bare 3-4 timer om kvelden jeg jobber (de har oppe til 20.00 på kvelden) Så der er det ikke mest å hente..

Så hvis ikke jeg rører feriepengene fra noen av jobbene mine bør jeg sitte igjen med 15-20.000 til syden, ikkesant...

Vil jo gjerne beholde dama da, vi har jo vært sammen i 2,5 år allerede(og hun er strøken!, må jeg bare tillegge). Har allerede rukket 3 to-ukers turer til nært og fjernt (tyrkia og gran-canaria, samt en liten campingferie til Karlstad og Gøteborg i sommer).

Som dere sikkert har forstått er hun veldig glad i å reise, jeg og for den del men jeg kan godt ta en bilferie nedover kontinentet f.eks. Nice eller Italia, men hun vi fly!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår