Gå til innhold

Felger eller syden...?!?

Ranger emnet

methano

Hva mener dere?  

82 stemmer

1. 1. Hva mener dere?

• Felger og dekk såklart...
      38
    • Sydentur
      46

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilferie nedover kontinentet kan fort bli dyrt, tro meg... Kjøp 18 tommerne mine med dekk for 4000, så har du penger til tur og. ET 35, din er original 36. Blir ikke bedre enn det?

Pose & Sekk

Gå for denne:D Da har du nye felger og fortsatt strøken dame:p

Mvh: Knut Olsen

03 Passat TDI 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SYDENTUR.. kan alltids være sparsom nedi der. og se hva du har igjen når du kommer igjen

Hadde tenkt oss syden i sommerferien (har to jobber, så å koordinere feriene er vanskelig nok, og prinsessa går 5årig master på Øk.adm, så hun tar ingen ferier utenom)

Etter syden er jo nesten sommeren over...

Da begynner vinterprosjektene, og dems økonomiske hindringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt oss syden i sommerferien (har to jobber, så å koordinere feriene er vanskelig nok, og prinsessa går 5årig master på Øk.adm, så hun tar ingen ferier utenom)

Etter syden er jo nesten sommeren over...

Da begynner vinterprosjektene, og dems økonomiske hindringer...

Da foreslår jeg at du sier til dama "hvis jeg får kjøpe felgene" kan jeg betale for en xtra uke i syden:D" (da må du jobbe litt xtra vettu, og det er sikkert vel vært det:D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp felgene, sett dama på flyet til Italia og kjør 2 dager i strekk så remmer og tøy holder. :D

Tanken har streifet... hehe

Hva om jeg bare kjører to dager i forveien, så får hun sine 2 uker ferie, kan hente henne på flyplassen...

18" til Superthomas passet utmerket, lurer på om ikke det blir så kostbart allikevel.. Men vi konstanterte ganske kjapt at det trengtes senkesett (og hjulbuene er INGEN problem da det er plass til en blåhval under der..)

Selge felger til min søster, hvis ingen er interessert i mine "gamle" 16" da..

Illustrasjonsfoto av dem..

(Ikke i antracit eller med gul skrift. Kun ren sølvfarge..)

f1_evo_cup.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge felger til min søster, hvis ingen er interessert i mine "gamle" 16" da..

Hva er boltsirkelen på de gamle da?

4x100 og jeg kjøper dem...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår