Gå til innhold

hvordan er det med gokjenning av senkesett.. 40mm ?

Ranger emnet

Otto

Anbefalte innlegg

Skaff deg målebrev og lysjustering hos eit verksted. Og dersom du har dette og eit YUV sertefikat der bilmodellen din og nr som står på fjørene stemmer, skal det ikkje vere noko problem.

Men det kan bli vanskelig og få målebrevet i orden. Fekk det ikkje til på min Volvo 760. Skal finne meg eit anna verksted eller på Volvo, og sjå ka dei sei.

Du får lykke til. Anbefaler gassdempere i staden for olje. Helst noen som er for senking som Koni eller bilstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det med gokjenning av senkesett.. 40mm ? yummy

Kjøpte Lesjøfors sine 40mm for litt siden. Drar bare til biltilsynet, får et papir hos dem som du tar med til et verksted, verkstedet sjekker bilen, skriver på papiret, du viser bilen på biltilsynet og så skal det være greit. Var det jeg fikk beskjed om hvertfall

- 1989 Scania P113 8x4

- 1988 Volvo 740GLT 16valve

x 1992 Opel Corsa 1,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Lesjøfors sine 40mm for litt siden. Drar bare til biltilsynet, får et papir hos dem som du tar med til et verksted, verkstedet sjekker bilen, skriver på papiret, du viser bilen på biltilsynet og så skal det være greit. Var det jeg fikk beskjed om hvertfall

Stemmer ikke helt...

1. Monter senkesett

2. Forstillingskontroll og lysjustering hos verksted, få med utskrift på justering

3. Ta med papirer på senkesett og justering til biltilsynet som skriver

dette inn i vognkortet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ikke helt...

1. Monter senkesett

2. Forstillingskontroll og lysjustering hos verksted, få med utskrift på justering

3. Ta med papirer på senkesett og justering til biltilsynet som skriver

dette inn i vognkortet

Det var de lysa vi glemte å justere ja.. stemmer.. kjenner en på verksted.. jukser litt ;)

- 1989 Scania P113 8x4

- 1988 Volvo 740GLT 16valve

x 1992 Opel Corsa 1,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider