ePiFaNT Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Jeg klarte å snuble over nok et nettsted som fører bilstereogodis, AudioCubes.com yummy Hva med en Denon DCT-1? eller en Pioneer DEH-P7? Pioneer DEX-P1 Eclipse E5505CMT Panasonic CQ-VX5500D eller kanskje en Denon DCA-660BL? Skal det være en Luxman CM-20000? Hodetelefonavdelingen deres er også verdt et besøk. Et sett Audio-Technica ATH-EM9d kunne jo vært noe... :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Den her var jo nydelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Lovely:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Den her var jo nydelig :) For i ikke snakke om specs da :) Både, CD, MD og Radio, samt linje utganger for front, rear og sub, eller high, med og low. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 tenk å hatt noe ala Pioneer P9 i 2DIN.. likte VELDIG godt denne her.. Men skal jeg bytte nå så skal/må jeg ha noe i "toppsjiktet" mtp lydkvalitet.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Husk at disse ikke fåes med norsk radio tuning så lenge de ikke kjøpes fra HK da ;) Siklet selv på Pana med rør. Er en tech tråd på den her: http://forum.elitecaraudio.com/showthread.php?threadid=110963 Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg