cleanvw Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Du spurte om bilder, så jeg kommer med noen :) Hvis jeg noen gang skulle hatt 90-fangere så tror jeg det måtte blitt noe sånt... Denne er også ganske tøff, siden den er så lav og brei... Og det peneste :D den her var jo staas :D prøve å få til noe sånt noe:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 idag skal de skje litt med golfen:) skal prøve å få tektylbehandla den under å begynne å pusse ned bilen.. så skal roadrunner tuning sveise igjen viskerhullet på bakluka;) kommer med bilder så fort det begynner å skje noe her jeg;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 da har det skjedd en del med golfen..;) har bytta frontplate,(pga av at den andre var rett å slett krølette:s) å bytta motorfeste å så i morgen skal jeg få bytta olje å oljefilter på den;) så håper jeg at j for senkesettet å emblemfrie grillen min snart:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Kom med flere bilder, ettersom du gjør noe:) Angående små eller store fangere, selvom jeg er redd for å bli bannlyst fra alt som heter småfanger og lite plastikk klubber på forumet her når jeg sier det må jeg si det, små fangere er fint på ENER golfen, den har et skikkelig retro/old school stuuk over seg, det har på en måte ikke 2'ern, den er litt barskere, trenger litt mer plast osv. Med plast mener jeg ikke m3 speil, rs fangere, osvosv.. Men f.eks 90 fanger framme bak, lakkerte orginalspeil, g60utbyggere osv..:) Stå på, og ikke gidd bry deg om hva andre mener om hva slags stil du skal velge, kjør den stilen du digger, og ingen annen, da er det lettere og få et resultat du selv liker, noe jeg mener er nødvendig dersom du har ment og ha bilen når den er ferdig:) God Jul;) Beklager på forhånd om eventuelle skriveleifs;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 jeg synes personlig at 90fangere er diggbart! :D med lav leppe på, ikke org gl leppe feks. :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 grattis med prosjektbil :) gleder meg til å følge utviklingen her! syns 88- dører funker greit med små fangere jeg..for dem skal du beholde (!!) Når det gjelder bakluka di støtter jeg deg :) syns det funker bra: og felger er viktig! BBS RS høres ikke dumt ut! :) Eller kanskje ATS Cup? P-slots? ;) elsker mine pirellier..kan ikke vente til sommeren: Leser også at du har bestilt senkesett, få det i bånn og få lakkert den i en knall farge! hva med grunningsgrå eller mexico beige? jaaa..tror det! Da er du nesten i mål vettu..skakke mer til :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 fargen er bestemt men den blir litt hemelig nå;) bilen er så si nedpussa nå:D kommer med bilder etterpå.. må jo drive med bilen den 24 å:) bbs rs har jeg falt for.. men de felgene du viste fram vwgolf er ikke dumme de heller:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 da kommer det bilder;) golfen er nedpusset på den ene siden(skal ta resten etterpå) alt="Image hosted by Photobucket.com"> ny front kommer mange bilder i jula;) glenn åge Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 God jul da Glenn åge! Å lykke tæl med denna bilen!! hehe :crazysant yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 takk takk;) god jul du å thomas:D :hailvw får håpe det ligger noen bil deler under juletreet i dag:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Hmm..Når jeg ser en nedpusset Golf, vekker det mange gode minner fram ja:) Har omlakkert og pusset 2 Golfer, og det er en slitsom jobb. Men når resultatet blir bra, er det verdt det;) God jul til deg cleanve;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 du må jo kjøpe deg en billig golf igjen da å puss den opp igjen;) er jo en sjarm å drive med syntes jeg..:) gleder mg til å se resultatet til mai:D happyhappy god jul til deg å TOmmen;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 da var det på tide med en liten update nå er golfen pusset ned på begge sider, så da mangler jeg bare å få kjøpt mere pussepapir til maskina å få tatt taket, så har jeg en liste jeg skulle gjerne tenkt meg å hatt: front plate til blinkere(sitter jo helt lik bak så) den plata som holder framskjermene sammen 90 fangere(vis ikke jeg har allerede fått kjøpt) g60/gti bredere;) å høyre fram skjerm skrik ut vis dere har kiddie Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 da var det på tide med en liten update nå er golfen pusset ned på begge sider, så da mangler jeg bare å få kjøpt mere pussepapir til maskina å få tatt taket, så har jeg en liste jeg skulle gjerne tenkt meg å hatt:front plate til blinkere(sitter jo helt lik bak så) den plata som holder framskjermene sammen 90 fangere(vis ikke jeg har allerede fått kjøpt) g60/gti bredere;) å høyre fram skjerm skrik ut vis dere har kiddie Hallo.kommer du m bakluka di nå i romjula så kan jeg fikse den mens jeg driv med et anna prosjekt jeg har stående,god jul. Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 hallo du! kan komme med den i romjula jeg:) når passer det best for deg da?:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg