Gå til innhold

prosjekt golf

Ranger emnet

cleanvw

Anbefalte innlegg

Du spurte om bilder, så jeg kommer med noen :)

Hvis jeg noen gang skulle hatt 90-fangere så tror jeg det måtte blitt noe sånt...

pland2.jpg

Denne er også ganske tøff, siden den er så lav og brei...

wideredgli.jpg

Og det peneste :D

006.jpg

img_2853copy.jpg

den her var jo staas :D prøve å få til noe sånt noe:)

pland2.jpg

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har det skjedd en del med golfen..;) har bytta frontplate,(pga av at den andre var rett å slett krølette:s) å bytta motorfeste å så i morgen skal jeg få bytta olje å oljefilter på den;) så håper jeg at j for senkesettet å emblemfrie grillen min snart:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med flere bilder, ettersom du gjør noe:)

Angående små eller store fangere, selvom jeg er redd for å bli bannlyst fra alt som heter småfanger og lite plastikk klubber på forumet her når jeg sier det må jeg si det, små fangere er fint på ENER golfen, den har et skikkelig retro/old school stuuk over seg, det har på en måte ikke 2'ern, den er litt barskere, trenger litt mer plast osv.

Med plast mener jeg ikke m3 speil, rs fangere, osvosv..

Men f.eks 90 fanger framme bak, lakkerte orginalspeil, g60utbyggere osv..:)

Stå på, og ikke gidd bry deg om hva andre mener om hva slags stil du skal velge, kjør den stilen du digger, og ingen annen, da er det lettere og få et resultat du selv liker, noe jeg mener er nødvendig dersom du har ment og ha bilen når den er ferdig:)

God Jul;) Beklager på forhånd om eventuelle skriveleifs;)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med prosjektbil :) gleder meg til å følge utviklingen her!

syns 88- dører funker greit med små fangere jeg..for dem skal du beholde (!!)

Når det gjelder bakluka di støtter jeg deg :) syns det funker bra:

mingolf.jpg

og felger er viktig! BBS RS høres ikke dumt ut! :) Eller kanskje ATS Cup? P-slots? ;) elsker mine pirellier..kan ikke vente til sommeren:

pirellis.jpg

Leser også at du har bestilt senkesett, få det i bånn og få lakkert den i en knall farge! hva med grunningsgrå eller mexico beige? jaaa..tror det! Da er du nesten i mål vettu..skakke mer til :crazysant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det på tide med en liten update nå er golfen pusset ned på begge sider, så da mangler jeg bare å få kjøpt mere pussepapir til maskina å få tatt taket, så har jeg en liste jeg skulle gjerne tenkt meg å hatt:

front plate til blinkere(sitter jo helt lik bak så)

den plata som holder framskjermene sammen

90 fangere(vis ikke jeg har allerede fått kjøpt)

g60/gti bredere;)

å høyre fram skjerm

skrik ut vis dere har kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det på tide med en liten update nå er golfen pusset ned på begge sider, så da mangler jeg bare å få kjøpt mere pussepapir til maskina å få tatt taket, så har jeg en liste jeg skulle gjerne tenkt meg å hatt:

front plate til blinkere(sitter jo helt lik bak så)

den plata som holder framskjermene sammen

90 fangere(vis ikke jeg har allerede fått kjøpt)

g60/gti bredere;)

å høyre fram skjerm

skrik ut vis dere har kiddie

Hallo.kommer du m bakluka di nå i romjula så kan jeg fikse den mens jeg driv med et anna prosjekt jeg har stående,god jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider