cleanvw Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 liten opptadering:) har skjedd litt med bilen i det siste, har fått tak i et sett med 90 fangere(VIS jeg skal ha de på) å glassklare lykter å en ny cd spiller:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 så klart gjør jeg ferdig en prosjekt bil før jeg begynner på en ny en.. penger? ehh.. har ikke så mye av de gitt.. men jobber, å bor hjemme hos mor å far, da går det greit..:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 da har jeg fått montert ny skjerm å litt diverse:) stor takk til roadrunner tuning for billige skjermer:) edit: kommer med bilder etterpå!;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 her kommer det noen bilder:) mangler bare litt mer grunnarbeid nå så er det rett på lakering:) men må bli ferdig med jettaen først, så jeg får kommet inn i verkstedet.. hehe Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 den ble litt smal nederst i hjørnet der, så om det skal bli helt perfekt må du dra ut innerskjermen litt fra frontplata eller justere framskjermen, og den fangeren må av! hehe Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 hehe.. skal få fiksa litt mere på den nå fortkommene dagene.. har en del å gjøre så da må golfen stå litt..:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 nå har jeg fått sveisa det eneste rusthullet som er på den:) sparkla å litt diverse å retta ut en bolk å sparkla:) kommer med bilder i morgen Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Dette kommer til å bli topp når du er ferdig;) GLEDER MEG:D:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 hehe.. får da håpe den blir bra:) så i siggen din.. selger du indash spillere åsånn? skaffer det meste innen sterio singh_supreme? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 cleanvw skrev: hehe.. får da håpe den blir bra:) så i siggen din.. selger du indash spillere åsånn? skaffer det meste innen sterio singh_supreme? Bilder....... Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 cleanvw skrev: hehe.. får da håpe den blir bra:) så i siggen din.. selger du indash spillere åsånn? skaffer det meste innen sterio singh_supreme? Vi kan vel altid få til noe kompiss;) Synes u heller skal gå for en LP spiller eller Kasset spiller passer stilen 100%:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 hehe nei.. vil ikke ha kassett spiller :P skal ha fin lyd da:P hehe.. men finn ut en pris på dvd sett da? å gjerne en forsterker:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 planen er endret på bilen da.. skal ikke ha 90 fangere..;) 90 fangerne blir donert bort på en volvo 340:D volvoen blir å se på rudskogen ..;) den skal bli brukt opp:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 skuuuffet!! ha 90fangere på en volvo?? enda mer skuffet!! :( Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 nei:P blir mye grommere med old school..:) å ja.. måtte ha riktige deler på volvoen å;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg